RENAULT Laguna I Hatchback (B56) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) -autolle

Kuinka korjaat RENAULT Laguna I Hatchback (B56) (11.1993 - 08.2002) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

RENAULT Laguna I Hatchback (B56) (11.1993 - 08.2002) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

Samankaltaiset korjausoppaat samanlaisille yksiköille
  • LAGUNA I (B56_, 556_) 2.2 D (B56F/2) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin RENAULT MEGANE 2 (LM) -malliin [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Renault Laguna 1 2001 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy RENAULT MEGANE 2 (LM) -merkkiseen autoon [AUTODOC]
  • Laguna I Hatchback (B56) 3.0 (B56E, B565, B56R) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa pyyhkijänsulat RENAULT MEGANE 2 (LM) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • LAGUNA I (B56_, 556_) 2000 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa moniurahihna RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • RENAULT Laguna I Hatchback (B56) 2.0 (B56C/H/N) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Renault Laguna 1 1999
    Kuinka vaihtaa takapyöränlaakerit RENAULT CLIO 2 (C65) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • LAGUNA I (B56_, 556_) 2.2 D (B56F/2) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin RENAULT MEGANE SCENIC -malliin [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Renault Laguna 1 2001 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy RENAULT CLIO 3 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Laguna I Hatchback (B56) 3.0 (B56E, B565, B56R) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • LAGUNA I (B56_, 556_) 2000 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etu jarrupalat RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • RENAULT Laguna I Hatchback (B56) 2.0 (B56C/H/N) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin RENAULT TWINGO 1 (C06) -malliin [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Renault Laguna 1 1999
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC]
  • Kuinka vaihtaa etuosa takajarrulevyt RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa etuosa takajarrulevyt RENAULT MEGANE SCENIC -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa sytytystulpat RENAULT TWINGO 1 (C06) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa sytytystulpat RENAULT TWINGO 1 (C06) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
RENAULT Laguna I Hatchback (B56) (11.1993 - 08.2002) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

RENAULT Laguna I Hatchback (B56) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

LAGUNA I (B56_, 556_) kokemuksia Kysy foorumilla
Renault Laguna 1 korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) huolto ja korjauksen virheet
    Autojen korkean lämpötilan rasvojen tyypit: missä ja miksi niitä käytetään | AUTODOCin vinkit
  • Renault Laguna 1 huolto vinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • RENAULT Laguna I Hatchback (B56) korjaus tee se itse - vinkit
    5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
  • RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) vinkkejä huolto
    Mitä tehdä, jos moottorin merkkivalo syttyy | AUTODOCin vinkit
Tekniset tiedot RENAULT Laguna I Hatchback (B56)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 1.6 16V, 1.8, 1.8 16V, 1.9 dCi, 1.9 dTi, 2.0, 2.0 16V, 2.0 RXE, 2.2 D, 2.2 dT, 2.9 24V, 24V, 3.0, 3.0 24V, 3.0 V6 24V
  • Maksimiteho [kW] 142
  • Minimiteho [kW] 61
  • Maksimiteho [hv] 194
  • Minimiteho [hv] 83
  • Sylintereitä enint. 6
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 2963
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1598
  • Moottorin iskutilavuus maks. 3.0
  • Moottorin iskutilavuus min. 1.6
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
  • Vetotapa Etuveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja