VW Passat CC (357) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot VW Passat CC (357) -autolle

Kuinka korjaat VW Passat CC (357) (05.2008 - 01.2012) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen VW Passat CC (357) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

VW Passat CC (357) (05.2008 - 01.2012) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

  • Passat CC (357) 1.8 TSI ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa taka jarrulevyt, taka jarrupalat VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO
  • VW Passat CC 2011 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa takapyörän laakerit VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Passat CC (357) 2.0 TDI ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa takakallistuksenvakaajan puslat VW PASSAT CC -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Passat CC (357) 2010 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • VW Passat CC (357) 1.4 TSI MultiFuel korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa pallonivel VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Video-ohjeet VW Passat CC 2009
    Kuinka vaihtaa etu koiranluu VOLKSWAGEN PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Passat CC (357) 1.8 TSI ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etu jarrulevyt, etu jarrupalat VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • VW Passat CC 2011 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa jousijalan korjaussarja VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Passat CC (357) 2.0 TDI ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Passat CC (357) 2010 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa taka koiranluu VW PASSAT CC 1 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
Samankaltaiset korjausoppaat samanlaisille yksiköille
  • Passat CC (357) 1.8 TSI ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa vetonivel VW CADDY 3 Van -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • VW Passat CC 2011 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa ajovalopolttimo VW TOURAN 1 (1T3) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Passat CC (357) 2.0 TDI ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa sytytyspuola VW POLO 4 -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Passat CC (357) 2010 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit VW GOLF 5 (1K1) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • VW Passat CC (357) 1.4 TSI MultiFuel korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa termostaatti VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet VW Passat CC 2009
    Kuinka vaihtaa etujousi VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
VW Passat CC (357) (05.2008 - 01.2012) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

VW Passat CC (357) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

Passat CC (357) kokemuksia Kysy foorumilla
VW Passat CC korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • VW Passat CC (357) huolto ja korjauksen virheet
    Autojen korkean lämpötilan rasvojen tyypit: missä ja miksi niitä käytetään | AUTODOCin vinkit
  • VW Passat CC huolto vinkit
    Kuinka tarkistaa moottorin jäähdytystuuletin | AUTODOCIN vinkit
  • VW Passat CC (357) korjaus tee se itse - vinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • VW Passat CC (357) vinkkejä huolto
    Tee se itse -autonhuolto: kuinka puhdistat auton ilmastointijärjestelmän | AUTODOC
Tekniset tiedot VW Passat CC (357)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 1.4 TSI MultiFuel, 1.8 TSI, 2.0 BlueTDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion, 2.0 TFSI, 2.0 TSI, 3.6 FSI, 3.6 FSI 4motion
  • Maksimiteho [kW] 220
  • Minimiteho [kW] 100
  • Maksimiteho [hv] 300
  • Minimiteho [hv] 136
  • Sylintereitä enint. 6
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 3597
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1390
  • Moottorin iskutilavuus maks. 3.6
  • Moottorin iskutilavuus min. 1.4
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
  • Vetotapa Etuveto, Neliveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja