VW Passat B7 Van / Farmari (365) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot VW PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) -autolle

Kuinka korjaat VW Passat B7 Van / Farmari (365) (08.2010 - 12.2014) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen VW PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

VW Passat B7 Van / Farmari (365) (08.2010 - 12.2014) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

Samankaltaiset korjausoppaat samanlaisille yksiköille
  • PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) 3.6 FSi 4motion ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa vetonivel VW CADDY 3 Van -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Passat B7 Van / Farmari (365) 2013 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa sytytyspuola VW POLO 4 -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Passat B7 Van / Farmari (365) 2.0 TDi BlueMotion ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit VW GOLF 5 (1K1) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) 2012 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa termostaatti VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • VW Passat B7 Van / Farmari (365) 1.8 TSI korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takajarrupalat VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Passat B7 Van / Farmari (365) 2011
    Kuinka vaihtaa sytytystulpat VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) 3.6 FSi 4motion ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa pyyhkijänsulat / tuulilasinpyyhkimet VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon
  • Passat B7 Van / Farmari (365) 2013 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa hehkutulppa VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Passat B7 Van / Farmari (365) 2.0 TDi BlueMotion ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa etu jarrupalat VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) 2012 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy VW TOURAN 1 -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • VW Passat B7 Van / Farmari (365) 1.8 TSI korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takapyöränlaakerit VW CADDY 3 (2KB) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Video-ohjeet Passat B7 Van / Farmari (365) 2011
    Kuinka vaihtaa eteen jousijalan tukilaakeri VW GOLF 5 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin VW CADDY 3 (2KB) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin VW CADDY 3 (2KB) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa etu jarrupalat VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa etu jarrupalat VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit VW PASSAT B7 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
VW Passat B7 Van / Farmari (365) (08.2010 - 12.2014) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

VW Passat B7 Van / Farmari (365) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) kokemuksia Kysy foorumilla
Passat B7 Van / Farmari (365) korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • VW PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) huolto ja korjauksen virheet
    Kuinka tarkistaa moottorin jäähdytystuuletin | AUTODOCIN vinkit
  • Passat B7 Van / Farmari (365) huolto vinkit
    5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
  • VW Passat B7 Van / Farmari (365) korjaus tee se itse - vinkit
    Käynnistysmoottorin tarkistus ilman sen poistamista | AUTODOCin vinkit
  • VW PASSAT Umpi- / ikkunakori (365) vinkkejä huolto
    10 välttämätöntä työkalua autonkorjaukseen | AUTODOCin vinkit
Tekniset tiedot VW Passat B7 Van / Farmari (365)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 1.4 TSi BlueMotion, 1.6 TDI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI BlueMotion, 2.0 TSI, 3.6 FSi 4motion
  • Maksimiteho [kW] 220
  • Minimiteho [kW] 77
  • Maksimiteho [hv] 299
  • Minimiteho [hv] 105
  • Sylintereitä enint. 6
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 3597
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1390
  • Moottorin iskutilavuus maks. 3.6
  • Moottorin iskutilavuus min. 1.4
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
  • Vetotapa Etuveto, Neliveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja