Valmistajan RIDEX-Iskunvaimentimet kokemuksia

10 71%
9 0%
8 7%
7 0%
6 3%
5 0%
4 2%
3 0%
2 16%
1 0%
8.16
Arvio
Valmistajan RIDEX Iskunvaimentimet: kokemuksia käyttäjiltä
154
- @user_518522106.05.2019 06:45olen valinnut tuotteen niin että tuote on halvempi tilata täältä kun ostaa suomesta ja maksaa niistä yli 100e. tämän takia suosittelen ihmisiä selaamaan ensin Autodocin koska täällä on hyvä tarjouksia.!
- H.S.27.04.2026 06:02After one year of use, still works perfectly as assumed. Perfect fit. Made my Skoda Superd feel great again.
- @user_1532006026.05.2020 11:48Ei mitään hajua mikä merkki on ridex, en vain ottanut edullisinta niin kokeillaan tätä :)
- @user_114681305.02.2024 14:03Erittäin laadukkaat iskunvaimentimet. Sopivan jämäkkä kyyti näiden vaihdon jälkeen.
- K.K.08.01.2020 09:39Valitsin autoni tietojen perusteella tarjolla olevista iskareista keskihintaiset.
- @user_17012343117.03.2026 07:24Tämän osan piti käydä 2011 vuoden kia ceediin, mutta se on vanhempaan malliin.
- @user_12177596119.09.2023 06:02Oli ainakin halpa ,mutta laadusta ei kyllä tietoa ,mutta toivottavasti kestää.
- @user_1521551326.05.2020 10:45Arvostelut olivat hyvät, niin uskon hinta-laatusuhteen olevan kunnossa :)
M.M.04.06.2026 08:06Käypäset osat. yläpään kiinitys pulttienbpituuden takia 1 tähti pois- @user_914895813.02.2019 07:44Halvempi malli oli loppunut ja nämä iskarit olivat niin nätit! :)
- @user_1851472529.12.2020 08:31Toote edullinen ja edellinen tilaus onnistui tosi hyvin!!!
- @user_496622724.12.2019 14:29Koska paljon ostaija ja palautetta. Kohtuullinen hinta.
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!
Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.











