Valmistajan THERMOTEC-Jäähdytin kokemuksia

10 63%
9 0%
8 13%
7 0%
6 2%
5 0%
4 2%
3 0%
2 19%
1 0%
7.23
Arvio
Valmistajan THERMOTEC Jäähdytin: kokemuksia käyttäjiltä
4
- J.R.05.11.2019 07:53Se on edullinen,vanhaan autoon ei kannata investoida paljon.
- @Lowmi16.05.2025 13:40Juuri oikea osa. Asentui nopeasti ja toimii hyvin.
- A.A.30.01.2025 17:06laitoin kyselyn passaako tämä tuote minun autoon
- @user_1174006417.09.2019 06:29Vanha alkoi vuotamaan
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!
Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.











