Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 107 Hatchback (PM_, PN_) 1.0

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa raidetangon pää PEUGEOT 107 1 (PM, PN) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaadittavat työkalut:
Vaadittavat työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 17
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 19
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Sivuleikkurit
Työntömitta
Sorkkarauta
Pallonivelen ulosvedin
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda raidetangon päät pareittain.
  • Raidetangon oikea ja vasen pää vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Kuinka vaihtaa PEUGEOT 107 1.0 2006 -auton Raidetangon Pää – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. PEUGEOT 107 1.4 HDi 2007 Raidetangon Pää vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihtaa Raidetangon Pää itse PEUGEOT 107 1.4 HDi 2008 -autoon
    Vaihe 4
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Kuinka poistaa PEUGEOT 107 1.0 2009 -auton Raidetangon Pää - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Irrota pyörä.
  6. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    irroita paikoilleen raidetangon pään kiinnittävä sokkanaulaKäytä sorkkarautaa.Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.Käytä pihtejä.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Raidetangon Pää-osien vaihto PEUGEOT 107 1.0 2011 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Puhdista kiinnike, joka liittää raidetangon pään olka-akseliin.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  8. PEUGEOT 107 2012 -auton Raidetangon Pää: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Merkitse tai mittaa palloniveltä irroittaessasi sen tarkka kohta raidetankoon, tai laske käännöksien määrä ehkäistäksesi osien virheasentoaKäytä työntömittaa.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2013 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Löysää raidetangon pään raidetankoon kiinnittävää mutteria.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.
  10. PEUGEOT 107 1.0 Raidetangon Pää vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Irroita pään-kiinnitysmutteri olka-akselistaKäytä hylsyä nro 17.Käytä kierreleuan väännintä.
  11. Vaihtaa Raidetangon Pää itse PEUGEOT 107 2005 1.0 -autoon
    Vaihe 11
    Irroita raidetangon pää olka-akselistaKäytä pallonivelen ulosvedintä.
  12. 107 1.0 2006 -auton Raidetangon Pää: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Kierrä pää irti raidetangosta
  13. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2007 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Puhdista raidetangon pään asennuspaikat.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  14. Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 107 2008 1.0 -auton Raidetangon Pää-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Ruuvaa uuteen raidetangon päähän.
    AUTODOC suosittelee:
    Muista ohjaustangon päätä asentaessasi kääntää osaa aina yhtä monta kertaa, tai jättää saman verran kierrettä näkymiin kuin mittauksessasi
  15. Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 107 1.0 2009 -auton Raidetangon Pää - online-opas
    Vaihe 15
    Kiinnitä raidetangon pää kiinni olka-akseliin
  16. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 16
    Ruuvaa auki kiinnitysmutteri, joka kiinnittää raidetangon pään olka-akseliin.Käytä hylsyä nro 19.Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Kuinka vaihtaa PEUGEOT 107 1.0 2006 -auton Raidetangon Pää – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 17
    Kierrä raidetangon pään lukkomutteria.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.Käytä yhdistelmäavainta nro 19.
  18. PEUGEOT 107 1.4 HDi 2007 Raidetangon Pää vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 18
    Kiristä raidetangon pään lukkomutteri.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.Käytä yhdistelmäavainta nro 19.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 55 Nm vääntömomentilla.
  19. Vaihtaa Raidetangon Pää itse PEUGEOT 107 1.4 HDi 2008 -autoon
    Vaihe 19
    Merkitse tai mittaa palloniveltä irroittaessasi sen tarkka kohta raidetankoon, tai laske käännöksien määrä ehkäistäksesi osien virheasentoaKäytä työntömittaa.
  20. Kuinka poistaa PEUGEOT 107 1.0 2009 -auton Raidetangon Pää - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 20
    Kiristä kiinnitysmutteri, joka yhdistää raidetangon pään olka-akseliin.Käytä hylsyä nro 19.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 75 Nm vääntömomentilla.
  21. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 21
    Käsittele kiinnike, joka yhdistää raidetangon pään olka-akseliin.Käytä kuparitahnaa.
  22. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Raidetangon Pää-osien vaihto PEUGEOT 107 1.0 2011 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 22
    Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta.Käytä kuparitahnaa.
  23. PEUGEOT 107 2012 -auton Raidetangon Pää: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 23
    Puhdista jarrulevyn pinta.Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  24. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Raidetangon Pää PEUGEOT 107 2013 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 24
    Asenna pyörä.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät loukkaantumiset, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat kiinnityspultteja.
  25. PEUGEOT 107 1.0 Raidetangon Pää vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 25
    Ruuvaa pyöränpultit kiinni.Käytä vannehylsyä nro 17.
  26. Vaihtaa Raidetangon Pää itse PEUGEOT 107 2005 1.0 -autoon
    Vaihe 26
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.Käytä vannehylsyä nro 17.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 120 Nm vääntömomentilla.
    AUTODOC suosittelee:
    tarkasta ja säädä tarvittaessa pyörien asentoa
  27. 107 1.0 2006 -auton Raidetangon Pää: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 27
    Poista tunkit ja kiilat.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Ajoneuvon nettihuoltokirja
Tiedä mitä, milloin ja miten korjata ja hallitse autokulujasi
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata PEUGEOT 107 Raidetangon Pää itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 107 Raidetangon Pää vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 107 vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • PEUGEOT 107 ilmaiset video-ohjeet: Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
    Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
  • PEUGEOT 107 ilmaiset video-ohjeet: Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • PEUGEOT 107 ilmaiset video-ohjeet: Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
    Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
  • PEUGEOT 107 ilmaiset video-ohjeet: Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
    Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC

PEUGEOT-mallien ohjekirjat