Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.8, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDI, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 90, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D 4x4, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4, PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 2.0 HDi 4x4 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Lasinnostin PARTNER Combispace (5F) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Työkalut
Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Kierrelukite
Momenttiavain
Hylsyavain nro 10
Torx-kärkihylsy T20
Torx-kärkihylsy T30
Kiintolenkkiavain
Muovinen verhoilun irrotustyökalu
Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). AUTODOCin vinkki:
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Avaa auton ovi.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin PEUGEOT PARTNER -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota ikkunakahva. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  2. Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista ovenkahvan koristepaneeli. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    AUTODOC suosittelee:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  3. Vaihe 4
    PEUGEOT PARTNER Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista ovenkahvan kehys. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu irrottaessasi sitä.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Lasinnostin itse PEUGEOT PARTNER -autoon
    Kierrä irti ovipahvin alemmat kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T20.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä ovenkahvan kiinnike irti. Käytä Torx-avainta T30.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin PEUGEOT PARTNER -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota ovipahvi.
    AUTODOC suosittelee:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto PEUGEOT PARTNER -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista ylempi kumitiiviste.
  8. Vaihe 9
    PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ota ovipahvi pois.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin PEUGEOT PARTNER -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota ovipaneelin äänieristys.
  10. Vaihe 11
    PEUGEOT PARTNER Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista ovenkahva.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Lasinnostin itse PEUGEOT PARTNER -autoon
    Kiinnitä ikkunakahva.
  12. Vaihe 13
    PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Laske ikkuna alas niin, että näet kiinnikkeet, jotka yhdistävät sen ikkunannostimen mekanismiin.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin PEUGEOT PARTNER -autoon - vinkkejä
    Irrota ikkunakahva.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota lasin kiinnikkeet. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D 2010 -auton Lasinnostin - online-opas
    Nosta lasia vähän ja irrota se.
    AUTODOC suosittelee:
    Pidä lasia kiinni, kun nostat sen välttääksesi vammoja.Vaihto: ikkunannostin – PEUGEOT PARTNER Combispace (5F). Älä käytä liikaa voimaa asennuksen aikana. Tämä voi vahingoittaa osaa.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin PEUGEOT PARTNER -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä irti ikkunannostimen kokoonpanon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista ikkunannostimen mekanismi.
  18. Vaihe 19
    PEUGEOT PARTNER Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna uusi ikkunannostimen mekanismi.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Lasinnostin itse PEUGEOT PARTNER -autoon
    Käsittele ikkunannostimen kiinnikkeiden kierteet. Käytä kierrelukitetta.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa PEUGEOT PARTNER -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kiristä ikkunannostimen kokoonpanon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 12 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat PEUGEOT Partner I Combispace -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) Lasinnostin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) Lasinnostin vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Lasinnostin PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.9 D - vaihto nõuanded
    TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ikkunahissi Peugeot Partner Combispace 5F 2.0 HDI - vaihtovinkit
    Kuinka kunnostaa vanteet | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 HDi 75 Lasinnostin vaihto-opas
    5 yleisintä virhettä autonpesussa | AUTODOCin vinkit
  • Ikkunahissi Peugeot Partner Combispace 5F vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä sytytystulppien vaihdossa | AUTODOCin vinkit