Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.3 16V RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 3.2 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi 4x4, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa ikkunannostin ja ikkunannostimen kytkin FORD TRANSIT MK7 -merkkiseen autoon [AUTODOC]

Kuinka vaihtaa ikkunannostin Ford Transit Mk7 van -autoon – vaihto-opas
Kaikki vaihdettavat osat – Lasinnostin TRANSIT MK-7 Umpikori -malliin ja muihin FORD-malleihin
Työkalut
Vaihto: ikkunannostin – Ford Transit Mk7 van. Tarvitsemasi työkalut:
Elektroniikan puhdistusspray
Maalarinteippi
Momenttiavain
8 mm:n hylsy
10 mm:n hylsy
Hylsyavain
Pora
Poranteräsarja
Vetoniittipihdit
Vetoniitit
Ristipääruuvimeisseli
Pitkäkärkiset pihdit
Muovinen verhoilun irrotustyökalu
Vaihto: ikkunannostin – Ford Transit Mk7 van. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Sytytysvirta on kytkettävä pois päältä ennen töihin ryhtymistä.
Vaihto: ikkunannostin – Ford Transit Mk7 van. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa auton ovi.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä ovipahvin kiinnikkeet irti. Käytä ristipääruuvimeisseliä.
  3. Vaihe 3
    FORD TRANSIT Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota ovenkahvan suojus.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Lasinnostin itse FORD TRANSIT -autoon
    Poista kiinnitysruuvit.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa FORD TRANSIT -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota ovipahvi. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    Vaihto: ikkunannostin – Ford Transit Mk7 van. Vinkki:
    Vältä liiallista voimankäyttöä, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota liitin lasinnostimen kytkimestä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto FORD TRANSIT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti kaiuttimen kiinnikkeet. Käytä ristipääruuvimeisseliä.
  8. Vaihe 8
    FORD TRANSIT -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Poista kiinnitysruuvit.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Poista kaiutin.
  10. Vaihe 10
    FORD TRANSIT Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota liitin kaiuttimesta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Lasinnostin itse FORD TRANSIT -autoon
    Irrota liitin sähköikkunan moottorista.
  12. Vaihe 12
    FORD TRANSIT -auton Lasinnostin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kiinnitä lasi ikkunan karmiin. Käytä maalarinteippiä.
    Varoitus!
    Pidä lasista kiinni, kun nostat ja kiinnität sitä, jotta se ei vaurioidu ja jotta vältät loukkaantumiset.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon - vinkkejä
    Poraa ulos niitit, jotka yhdistävät lasin ikkunannostimen mekanismiin. Käytä poraa. Käytä poranteräsarjaa.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset FORD TRANSIT -auton Lasinnostin-osien tee se itse -vaihtoon
    Poraa ulos niitit, jotka yhdistävät ikkunannostimen mekanismin oveen. Käytä poraa. Käytä poranteräsarjaa.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi 2011 -auton Lasinnostin - online-opas
    Kierrä irti ikkunan ohjauskiskon kiinnike. Käytä 8 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota kiinnityspultti.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä irti ikkunannostimen mekanismin kiinnikkeet. Käytä 10 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
  18. Vaihe 18
    FORD TRANSIT Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota kiinnityspultit.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Lasinnostin itse FORD TRANSIT -autoon
    Irrota ikkunannostimen mekanismi.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa FORD TRANSIT -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna uusi ikkunannostimen mekanismi.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Asenna kiinnityspultit.
  22. Vaihe 22
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto FORD TRANSIT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kiristä ikkunannostimen mekanismin kiinnikkeet. Käytä 10 mm:n hylsyä. Käytä momenttiavainta. Kiristysmomentti: 8 N-m.
  23. Vaihe 23
    FORD TRANSIT -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kiinnitä liitin sähköikkunan moottoriin.
  24. Vaihe 24
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin FORD TRANSIT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Asenna ikkunan ohjauskiskon kiinnityspultti.
  25. Vaihe 25
    FORD TRANSIT Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kiristä ikkunan ohjauskiskon kiinnike. Käytä 8 mm:n hylsyä. Käytä momenttiavainta. Kiristysmomentti: 6 N-m.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FORD Transit Mk6 Van (V347, V348) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD TRANSIT MK-7 Umpikori Lasinnostin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Autodoc CLUB App icon
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori Lasinnostin vaihtaminen - online-opas
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Lasinnostin FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi - vaihto nõuanded
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ikkunahissi Ford Transit Mk7 Van 2.2 TDCi - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä autonpesussa | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD Lasinnostin vaihto-opas
    Tärkeitä eroja autotyökalujen välillä | AUTODOCin vinkit
  • Ikkunahissi Ford Transit Mk7 Van vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit