Milloin vaihtaa Jarrulevyt NISSAN NOTE -autossa
Osakategorian Jarrulevy suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Note (E11, NE11) 1.4 LPG, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.6, NISSAN Note (E11, NE11) 1.4, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
Nyloninen puhdistusharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Jarrurasva
Kuparitahna
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T30
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihda jarrulevyt NISSAN NOTE (E11) autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
  • Saman akselin molemmat jarrulevyt vaihdetaan samalla tavalla.
  • Vaihda jarrulevyjä vaihdettaessa aina myös jarrupalat.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt NISSAN NOTE -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 5
    NISSAN NOTE Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  4. Vaihe 6
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 7
    Vaihtaa Jarrulevyt itse NISSAN NOTE -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 8
    Kuinka poistaa NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 9
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt NISSAN NOTE -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 10
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto NISSAN NOTE -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä yhdistelmäavainta nro 19.
  8. Vaihe 11
    NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  9. Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt NISSAN NOTE -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.Tarkista jarrusatulan tuki, jarrusatulan liukutapit ja liukutappien kumit. Puhdista ne. Vaihda ne tarpeen vaatiessa.
  10. Vaihe 13
    NISSAN NOTE Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrupalat.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Jarrulevyt itse NISSAN NOTE -autoon
    Puhdista jarrusatulan kannakkeen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  12. Vaihe 15
    NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt NISSAN NOTE -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrusatulan kehikko.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 2011 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Irroita jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt NISSAN NOTE -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita jarrulevyt.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa. Käsittele kontaktipinta. Käytä kuparitahnaa.
  18. Vaihe 21
    NISSAN NOTE Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna jarrulevyt.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Jarrulevyt itse NISSAN NOTE -autoon
    Kiristä jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 9 Nm vääntömomentilla.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa NISSAN NOTE -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista jarrusatulan kehikko liasta ja pölystä. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrulevyt – NISSAN NOTE (E11). Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Note (E11, NE11) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Note (E11, NE11) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
NISSAN Note (E11, NE11) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 - vaihto nõuanded
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt Nissan Note e11 1.4 - vaihtovinkit
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    Kuinka vaihtaa jousitus BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Takajarrulevyt Nissan Note e11 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit