Milloin vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autossa
Osakategorian Jarrusatulan korjaussarja suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 250 D (124.126, 124.129), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 300 D (124.131), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 200 (124.019), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 220 (124.022), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 280 (124.029), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 200 D (124.120), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 250 Turbo-D (124.128), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 300 Turbo-D 4-matic (124.333), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 300 Turbo-D (124.133), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 300 4-matic (124.230), MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 36 AMG Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa jarrusatula korjaussarja MERCEDES W124 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrusatula korjaussarja taakse Mercedes W124-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrusatula Korjaussarja E-sarja Sedan (W124) -malliin ja muihin MERCEDES-BENZ-malleihin
Kuinka vaihtaa Jarrusatulan korjaussarja Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Jarrusatulan korjaussarja
Kuinka vaihtaa Jarrusatulan ohjainhylsysarja Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Jarrusatulan ohjainhylsysarja
Kuinka vaihtaa Jarrusatula pidike Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Jarrusatula pidike
Kuinka vaihtaa Tiivistesarja, jarrusatula Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tiivistesarja, jarrusatula
Kuinka vaihtaa Tiiviste, jarrusatula mäntä Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tiiviste, jarrusatula mäntä
Kuinka vaihtaa Ohjaustappi, jarrusatula Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Ohjaustappi, jarrusatula
Kuinka vaihtaa Tarvikesrj., jarrusatula Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tarvikesrj., jarrusatula
Kuinka vaihtaa Ilmausruuvi / -venttiili, jarrusatula Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Ilmausruuvi / -venttiili, jarrusatula
Kuinka vaihtaa Asennustyökalusarja, jarrusatula Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Asennustyökalusarja, jarrusatula
Työkalut
Vaihto: jarrusatula korjaussarja – Mercedes W124. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Nyloninen puhdistusharja
WD-40-monitoimiaine
Yleispuhdistussuihke
Jarrunpuhdistusaine
Keraaminen tahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 9
Yhdistelmäavain nro 14
Hylsyavain nro 9
Hylsyavain nro 14
Hylsyavain nro 17
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Jarruletkun klemmari
Jarrujen ilmaussarja
Siirtoleukapihdit
Meisti
Vasara
Sorkkarauta
Tasapäinen ruuvimeisseli
Jarrukiila
Vaihto: jarrusatula korjaussarja – Mercedes W124. Vinkki:
  • Akselin oikean ja vasemman jarrusatulan vaihto tehdään samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrusatula korjaussarja – Mercedes W124. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  3. Vaihe 3
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 4
    MERCEDES-BENZ E-CLASS Jarrusatula Korjaussarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyöränpultteja. Käytä vannehylsyä nro 17. Käytä kierreleuan väännintä.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja itse MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon
    Nosta autoa.
    AUTODOC suosittelee:
    Jos käytät tunkkia, varmista, että se on tasaisella alustalla, jolla ei ole lainkaan epätasaisuuksia.Varmista, että tuet auton lisäksi autopukeilla.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Mercedes W124
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 8
    Puhdista jarrupalojen liukutapit. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
    Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrusatula Korjaussarja-osien vaihto MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista jarrupalojen liukutapit. Käytä meistiä. Käytä vasaraa.
  8. Vaihe 10
    MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota jarrupalojen kiinnitysjousi.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa (2 kappaletta).
  10. Vaihe 12
    MERCEDES-BENZ E-CLASS Jarrusatula Korjaussarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota jarrupalat.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja itse MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon
    Purista jarruletku irti käyttämällä letkupihtejä.
  12. Vaihe 14
    MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista jarruletkun asennuskohta jarrusatulassa. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - vinkkejä
    Löysää jarruletkun kiinnikettä. Käytä yhdistelmäavainta nro 14.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 200 2.0 (124.019) 1995 -auton Jarrusatula Korjaussarja - online-opas
    Kierrä irti jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota kiinnitysruuvit.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota jarrusatula.
  18. Vaihe 20
    MERCEDES-BENZ E-CLASS Jarrusatula Korjaussarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä jarruletku irti jarrusatulasta.
  19. Vaihe 21
    Vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja itse MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon
    Puhdista jarrujen ilmausruuvi. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  20. Vaihe 22
    Kuinka poistaa MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota jarrun ilmausruuvi. Käytä hylsyä nro 9. Käytä kiintolenkkiavainta.
  21. Vaihe 23
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä irti jarrusatulan kahta osaa yhdistävät kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  22. Vaihe 24
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrusatula Korjaussarja-osien vaihto MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota kiinnitysruuvit.
  23. Vaihe 25
    MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota jarrusatulan kaksi osaa toisistaan.
  24. Vaihe 26
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota o-renkaat. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  25. Vaihe 27
    MERCEDES-BENZ E-CLASS Jarrusatula Korjaussarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista jarrusatulan mäntien suojakumit. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  26. Vaihe 28
    Vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja itse MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon
    Poista jarrusatulan männät. Käytä siirtoleukapihtejä.
  27. Vaihe 29
    MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Poista männän O-renkaat. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  28. Vaihe 30
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - vinkkejä
    Puhdista mäntien ja niihin kuuluvien osien kiinnityspaikat. Käytä teräsharjaa. Käytä nylonista puhdistusharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  29. Vaihe 31
    Vaiheittaiset suositukset MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna uudet jarrusatulan männän O-renkaat.
  30. Vaihe 32
    Tee se itse -vaihto: MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 200 2.0 (124.019) 1995 -auton Jarrusatula Korjaussarja - online-opas
    Asenna suojakumit uusiin jarrusatulan mäntiin.
    Vaihto: jarrusatula korjaussarja – Mercedes W124. AUTODOC suosittelee:
    Käsittele männät ja niiden asennuskohdat jarrunesteellä, jotta sylinterien seinämät eivät naarmuunnu asennuksen aikana.
  31. Vaihe 33
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna uudet jarrusatulan männät.
  32. Vaihe 34
    Kuinka vaihtaa MERCEDES-BENZ E-CLASS -auton Jarrusatula Korjaussarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna suojakumin kiinnitysrenkaat.
  33. Vaihe 35
    Laita o-renkaat paikoilleen.
    Vaihe 36
    MERCEDES-BENZ E-CLASS Jarrusatula Korjaussarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Liitä jarrusatulan kaksi osaa toisiinsa.
  34. Vaihe 37
    Vaihtaa Jarrusatula Korjaussarja itse MERCEDES-BENZ E-CLASS -autoon
    Asenna kiinnityspultit.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) Jarrusatula Korjaussarja itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) Jarrusatula Korjaussarja vaihtaminen - online-opas
MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrusatula korjaussarja MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 200 2.0 (124.019) - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa ruoste | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jarrujen korjaussarja Mercedes E Class W124 E 250 D 2.5 (124.126, 124.129) - vaihtovinkit
    5 parasta vinkkiä, joilla estät auton ruostumisen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - MERCEDES-BENZ E-sarja Sedan (W124) E 300 D 3.0 (124.131) Etujarrusatulan korjaussarja vaihto-opas
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrusatulan korjaussarja Mercedes E Class W124 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Moottorin jäähdytystuulettimen vaihto | AUTODOCin vinkit