Milloin vaihtaa Jarrusatula VW GOLF -autossa
Osakategorian Jarrusatula suositeltu vaihtoväli: 100000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 16V, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI 16V, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 FSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.9 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.6 FSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 FSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 SDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.9 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.9 TDI 4motion, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 FSI 4motion, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 GTI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 TSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 16V, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 TSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 GTI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 TSI, VW Golf V Hatchback (1K1) 1.6 MultiFuel Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takajarrusatula VW GOLF 5 (1K1) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrusatula taakse VW Golf 5-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrusatula Golf V Hatchback (1K1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Jarrusatula Golf 5 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jarrusatula
Kuinka vaihtaa Jarrusatulasarja Golf 5 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jarrusatulasarja
Työkalut
Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 11
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 15
Hylsyavain nro 11
Hylsyavain nro 13
Vannehylsy nro 17
Momenttiavain
Nestesäiliö
Jarruletkun klemmari
Jarrujen ilmaussarja
Siirtoleukapihdit
Kuminuija
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. AUTODOCin vinkki:
  • Akselin oikean ja vasemman jarrusatulan vaihto tehdään samalla tavalla.
  • Huom! Kaikki työ VW Golf 5 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Jarrusatula – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    VW GOLF Jarrusatula vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW GOLF -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW GOLF -auton Jarrusatula - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. VW Golf 5
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW GOLF -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrusatula-osien vaihto VW GOLF -autoon - lataa kuvitettu opas
    Purista jarruletku irti käyttämällä letkupihtejä.
  8. Vaihe 8
    VW GOLF -auton Jarrusatula: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Laita alapuolelle astia, johon keräät jarrunesteen.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrusatula VW GOLF -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista kohta, jossa jarruletku kiinnittyy jarrusatulaan sekä liukutappien alue. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  10. Vaihe 10
    VW GOLF Jarrusatula vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarruletku jarrusatulasta. Käytä yhdistelmäavainta nro 11.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW GOLF -autoon
    Irrota jarruletkun kiinnitysklipsi. Käytä sorkkarautaa.
  12. Vaihe 12
    Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI 16V 2007 -auton Jarrusatula: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota käsijarruvaijerin tukirengas. Käytä sorkkarautaa.
  13. Vaihe 13
    Irroita seisontajarrun vaijeri jarrusatulasta. Käytä siirtoleukapihtejä.
    Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW Golf V Hatchback (1K1) 2008 -autoon - vinkkejä
    Vapauta käsijarrun kaapeli.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset VW GOLF -auton Jarrusatula-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota kiinnike, joka yhdistää jarruputken jarruletkuun. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 GTI 2003 -auton Jarrusatula - online-opas
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Kun vaihdat jarrusatulaa, on suositeltavaa tarkastaa jarruletku vaurioiden varalta ja tarpeen vaatiessa vaihtaa se uuteen.Jarrusatulaa vaihdettaessa on suositeltavaa vaihtaa myös jarrupalat, tarkastaa jarrulevyjen kunto, ja vaihtaa ne uusiin aina tarvittaessa.Mikäli uusien jarrusatuloiden pakkauksen mukana ei tullut liukutappeja, käytä vanhoja tappeja.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Jarrusatula – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää jarruputken jarrusatulaan. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  18. Vaihe 19
    VW GOLF Jarrusatula vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna jarrusatula paikoilleen ja kiinnitä se.
    Huomio!
    Pidä jarrukenkää ylhäällä.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW GOLF -autoon
    Kiristä jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 15. Käytä hylsyä nro 13. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 35 Nm vääntömomentilla.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa VW GOLF -auton Jarrusatula - helposti seurattavat online-ohjeet
    Käsittele jarruputki. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  21. Vaihe 22
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW GOLF -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa kiinni kiinnike, joka yhdistää jarruputken jarrusatulaan. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  22. Vaihe 23
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrusatula-osien vaihto VW GOLF -autoon - lataa kuvitettu opas
    Käsittele jarruletku. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    Vaihto: jarrusatula – VW Golf 5. Ammattilaiset suosittelevat:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  23. Vaihe 24
    VW GOLF -auton Jarrusatula: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Asenna jarruletkun kiinnitysklipsi. Käytä kuminuijaa.
  24. Vaihe 25
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrusatula VW GOLF -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Ruuvaa kiinni kiinnike, joka yhdistää jarruputken jarruletkuun. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Golf V Hatchback (1K1) Jarrusatula itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Golf V Hatchback (1K1) Jarrusatula vaihtaminen - online-opas
VW Golf V Hatchback (1K1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrusatulat VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 GTI - vaihto nõuanded
    Kuinka vaihtaa pyöränpultti | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jarrusatulat Golf 5 1.9 TDI - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Golf V Hatchback (1K1) 1.6 Jarrusatulat vaihto-opas
    3 asiaa, jotka aiheuttavat moottorivaurioita | AUTODOCin vinkit
  • Jarrusatulat Golf 5 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 autovinkkiä talvipäivän varalle | AUTODOCin vinkit