Milloin vaihtaa Jarrusatula VW TRANSPORTER -autossa
Osakategorian Jarrusatula suositeltu vaihtoväli: 100000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 1.9 TDI, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.0, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) VR6 3.2, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) VR6 3.2, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI 4motion, VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI 4motion Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taaksejarrusatula VW T5 TRANSPORTER Van -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrusatula taakse VW T5 Transporter-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Nyloninen puhdistusharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 11
Yhdistelmäavain nro 14
Hylsyavain nro 11
Hylsyavain nro 12
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Sorkkarauta
Siirtoleukapihdit
Nestesäiliö
Jarrujen ilmaussarja
Jarruletkun klemmari
Jarrukiila
Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Akselin oikean ja vasemman jarrusatulan vaihto tehdään samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW TRANSPORTER -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  3. Vaihe 4
    VW TRANSPORTER Jarrusatula vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW TRANSPORTER -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. VW T5 Transporter
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 7
    Laita alapuolelle astia, johon keräät jarrunesteen.
    Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW TRANSPORTER -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista kohta, jossa jarruletku kiinnittyy jarrusatulaan sekä liukutappien alue. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  7. Vaihe 9
    Paina käsijarrun vipua jarrusatulassa.
    Vaihe 10
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrusatula-osien vaihto VW TRANSPORTER -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vapauta käsijarrun kaapeli. Käytä siirtoleukapihtejä. Käytä sorkkarautaa.
  8. Vaihe 11
    VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  9. Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrusatula VW TRANSPORTER -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista kohta, jossa jarruletku kiinnittyy jarrusatulaan sekä liukutappien alue. Käytä nylonista puhdistusharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. AUTODOCin vinkki:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  10. Vaihe 13
    VW TRANSPORTER Jarrusatula vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Löysää jarruletkujen kiinnikkeitä. Käytä yhdistelmäavainta nro 14.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW TRANSPORTER -autoon
    Purista jarruletku irti käyttämällä letkupihtejä.
  12. Vaihe 15
    Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI 2014 -auton Jarrusatula: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 12. Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2015 -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. AUTODOC suosittelee:
    Kun vaihdat jarrusatulaa, on suositeltavaa tarkastaa jarruletku vaurioiden varalta ja tarpeen vaatiessa vaihtaa se uuteen.Jarrusatulaa vaihdettaessa on suositeltavaa vaihtaa myös jarrupalat, tarkastaa jarrulevyjen kunto, ja vaihtaa ne uusiin aina tarvittaessa.Mikäli uusien jarrusatuloiden pakkauksen mukana ei tullut liukutappeja, käytä vanhoja tappeja.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita jarruletku jarrusatulasta.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 1.9 TDI 2017 -auton Jarrusatula - online-opas
    Käsittele jarruletku. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Jarrusatula VW TRANSPORTER -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista jarrusatulan pinta. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    Vaihto: jarrusatula – VW T5 Transporter. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna ja kiinnitä jarruletku uuteen jarrusatulaan.
  18. Vaihe 21
    VW TRANSPORTER Jarrusatula vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna jarrusatula paikoilleen ja kiinnitä se.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Jarrusatula itse VW TRANSPORTER -autoon
    Kiristä jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 12. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 35 Nm vääntömomentilla.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa VW TRANSPORTER -auton Jarrusatula - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää jarrujohdon jarrusatulaan. Käytä yhdistelmäavainta nro 14. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 15 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) Jarrusatula itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) Jarrusatula vaihtaminen - online-opas
VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrusatulat VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jarrusatulat VW T5 Van 2.5 TDI - vaihtovinkit
    Asioita, joita sinun ei pitäisi koskaan tehdä automaattivaihteistolla | AUTODOCIN vinkit
  • Huolto vinkit - VW Transporter V Van (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI 4motion Jarrusatulat vaihto-opas
    Tee se itse -auton äänieristys | AUTODOCin vinkit
  • Jarrusatulat VW T5 Van vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit