Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.6 GTI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 FSI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu koiranluu eteen VW LUPO -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Kuinka vaihtaa koiranluu eteen VW Lupo 6X1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Koiranluu Lupo (6X1, 6E1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tanko, kallistuksenvaimennin VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tanko, kallistuksenvaimennin
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tanko, pyöränripustus
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, vakaajan hela VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Korjaussarja, vakaajan hela
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, vakaaja VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Korjaussarja, vakaaja
Kuinka vaihtaa Kiinnitys, vakaaja VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Kiinnitys, vakaaja
Työkalut
Vaihto: koiranluu – VW Lupo 6X1. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 13
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: koiranluu – VW Lupo 6X1. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Vaihda kallituksenvakaajat VW Lupo 6X1 -autoon pareittain.
  • Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Koiranluu VW LUPO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW LUPO -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW LUPO Koiranluu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Koiranluu itse VW LUPO -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: koiranluu – VW Lupo 6X1. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW LUPO -auton Koiranluu - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Koiranluu VW LUPO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Löysää kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Koiranluu-osien vaihto VW LUPO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko. Käytä sorkkarautaa.
  8. Vaihe 9
    Puhdista kallistuksenvakaajan tangon asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 10
    VW LUPO -auton Koiranluu: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet. Käytä sorkkarautaa.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Lupo (6X1, 6E1) Koiranluu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Lupo (6X1, 6E1) Koiranluu vaihtaminen - online-opas
VW Lupo (6X1, 6E1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Kallistuksenvakaajan yhdystanko VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä jarrujen korjausvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Tanko kallistuksenvaimennin VW Lupo 6x1 1.2 TDI 3L - vaihtovinkit
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 Kallistuksenvakaajan yhdystanko vaihto-opas
    Tunkin kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Tanko kallistuksenvaimennin VW Lupo 6x1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit