Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 8
Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä kiintolenkkiavainta.
Kiristä vakaajan yhdystangon kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä hylsyä nro 17. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 55 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä hylsyä nro 17. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 55 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 15
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
ALFA ROMEO 147 (937) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Miten ja miksi tarkistaa öljyt | AUTODOCin vinkit
Asioita, joita sinun ei pitäisi koskaan tehdä automaattivaihteistolla | AUTODOCIN vinkit
5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
8 huonoa ajotapaa | AUTODOCin vinkit
ALFA ROMEO 147 -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat