Milloin vaihtaa Öljynsuodatin VW CADDY -autossa
Osakategorian Öljynsuodatin suositeltu vaihtoväli: 12 month / 15000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.4, VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.4 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Öljynsuodatin Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) -malliin ja muihin VW-malleihin
Työkalut
Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH). Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Yleispuhdistussuihke
Momenttiavain
Hylsyavain nro 19
Hylsyavain nro 30
Kiintolenkkiavain
Suppilo
Öljypohja
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihda öljynsuodatin aina, kun vaihdat moottoriöljyä.
  • Käytä hanskoja välttääksesi kuumalle nesteelle altistumisen.
  • Huom! Kaikki työ VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH)-auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin VW CADDY -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota öljysäiliön korkki.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa VW CADDY -auton Öljynsuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vedä öljyn mittatikku ylös.
  3. Vaihe 5
    Nosta autoa käyttämällä autonostinta tai aseta se rasvamontun päälle.
    Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH). AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Ajoneuvon tulee olla tasaisella, ja jos se on kallistettuna, tyhjennystulpan tulee olla alimmassa kohdassa.Kaikki työvaiheet on suoritettava, kun moottori on kylmä.
    Vaihe 6
    VW CADDY Öljynsuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Laita vähintään 4-litrainen jäteöljyastia poistoaukon alle.
  4. Vaihe 7
    Vaihtaa Öljynsuodatin itse VW CADDY -autoon
    Puhdista öljynsuodattimen poistoaukon alue. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  5. Vaihe 8
    Kuinka poistaa VW CADDY -auton Öljynsuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita valumatulppa. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kiintolenkkiavainta.
  6. Vaihe 9
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin VW CADDY -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Valuta käytetty öljy pihalle.
    Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH). AUTODOC suosittelee:
    Ole varovainen! Öljy voi olla kuumaa.
  7. Vaihe 10
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Öljynsuodatin-osien vaihto VW CADDY -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista öljynsuodatin. Käytä yleispuhdistussprayta.
  8. Vaihe 11
    VW CADDY -auton Öljynsuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa öljynsuodatin irti. Käytä hylsyä nro 30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Öljynsuodatin VW CADDY -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita öljynsuodatin.
    Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – VW CADDY III Box (2KA, 2KH, 2CA, 2CH). Ammattilaiset suosittelevat:
    Nosta astiaa ylös. Öljy valuu poistoaukosta heti, kun olet poistanut öljynsuodattimen.
  10. Vaihe 13
    VW CADDY Öljynsuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista paikka, jonne öljynsuodatin asennetaan. Käytä yleispuhdistussprayta.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Öljynsuodatin itse VW CADDY -autoon
    Voitele uuden suodattimen kumitiiviste pienellä määrällä uutta öljyä.
  12. Vaihe 15
    VW CADDY -auton Öljynsuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna uusi öljynsuodatin paikoilleen.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin VW CADDY -autoon - vinkkejä
    Kiristä öljynsuodatin. Muista noudattaa suositeltua kiristysmomenttia. Käytä hylsyä nro 30. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 23 Nm vääntömomentilla.
    AUTODOC suosittelee:
    Odota, kunnes öljy on valunut kokonaan poistoaukosta.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset VW CADDY -auton Öljynsuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista öljynsuodattimen poistoaukon alue.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2.0 SDI 2006 -auton Öljynsuodatin - online-opas
    Ruuvaa uusi poistoaukon korkki kiinni ja kiristä se. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 28 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) Öljynsuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) Öljynsuodatin vaihtaminen - online-opas
VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2.0 SDI - vaihto nõuanded
    Moottorin jäähdytystuulettimen vaihto | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Öljynsuodatin VW Caddy 3 Van 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Kuinka kunnostaa vanteet | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.6 TDI Öljynsuodatin vaihto-opas
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Öljynsuodatin VW Caddy 3 Van vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC