Milloin vaihtaa Pyyhkijänsulat FORD TRANSIT CONNECT -autossa
Osakategorian Pyyhkijänsulka suositeltu vaihtoväli: 12 month
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi, FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi, FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Pyyhkijänsulat TRANSIT CONNECT Kombi -malliin ja muihin FORD-malleihin
Vaihto: pyyhkijänsulat – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: pyyhkijänsulat – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Pyyhkijänsulat FORD TRANSIT CONNECT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Valmistele uudet tuulilasinpyyhkijät.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT CONNECT -auton Pyyhkijänsulat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vedä pyyhkijänvartta poispäinlasista kunnes se ei enää tule.
  3. Vaihe 3
    FORD TRANSIT CONNECT Pyyhkijänsulat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Käännä tuulilasinpyyhkimen sulkaa 90 astetta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Pyyhkijänsulat itse FORD TRANSIT CONNECT -autoon
    Paina klipsiä.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FORD Transit Connect Mk2 Farmari -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD TRANSIT CONNECT Kombi Pyyhkijänsulat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD TRANSIT CONNECT Kombi Pyyhkijänsulat vaihtaminen - online-opas
FORD TRANSIT CONNECT Kombi vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pyyhkijät FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 EcoBoost - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä iskunvaimentimien vaihdossa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Lasinpyyhkijät Ford Transit Connect Farmari 1.5 TDCi - vaihtovinkit
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi Tuulilasinpyyhkijät vaihto-opas
    5 yleisintä jarrujen korjausvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Takalasin pyyhkijä Ford Transit Connect Farmari vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit