Milloin vaihtaa Pyyhkijänsulat TOYOTA YARIS -autossa
Osakategorian Pyyhkijänsulka suositeltu vaihtoväli: 12 month
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.5 VVTi (NSP131), TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.4 D4d (NLP130), TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.0 VVTi (KSP130), TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.3 VVTi (NSP130), TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.5 Hybrid (NHP130), TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.0 VVTi (KSP130) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

AUTODOC suosittelee:
  • Varoitus! Sammuta moottori ennen työn aloittamista – TOYOTA Yaris III Kastenwagen (XP13).
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Pyyhkijänsulat TOYOTA YARIS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Valmistele uudet tuulilasinpyyhkijät.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa TOYOTA YARIS -auton Pyyhkijänsulat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käännä tuulilasinpyyhkimen sulkaa 90 astetta. Irrota sulka pyyhkimen varresta.
    Vaihto: pyyhkijänsulat – TOYOTA Yaris III Kastenwagen (XP13). AUTODOCin vinkki:
    Kun vaihdat pyyhkimen sulkaa, varo ettei pyyhkimen varsi osu lasiin, koska varressa on jousi.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat TOYOTA Yaris III Van (XP13) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata TOYOTA Yaris III Van (XP13) Pyyhkijänsulat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
TOYOTA Yaris III Van (XP13) Pyyhkijänsulat vaihtaminen - online-opas
TOYOTA Yaris III Van (XP13) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pyyhkijät TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.0 VVTi (KSP130) - vaihto nõuanded
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Lasinpyyhkijät TOYOTA Yaris III Kastenwagen (XP13) 1.4 D4d (NLP130) - vaihtovinkit
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - TOYOTA Yaris III Van (XP13) 1.3 VVTi (NSP130) Tuulilasinpyyhkijät vaihto-opas
    Mitä tehdä, jos turvatyynyn merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
  • Takalasin pyyhkijä TOYOTA Yaris III Kastenwagen (XP13) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Miten ja miksi tarkistaa öljyt | AUTODOCin vinkit