Kaikki vaihdettavat osat – Raidetangon Pää 3 (BK) -malliin ja muihin MAZDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Asennussarja, raidetangon pää Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Asennussarja, raidetangon pää
Kuinka vaihtaa Asennussarja, raidetangon pää MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Asennussarja, raidetangon pää MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetangon pää Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Korjaussarja, raidetangon pää
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetangon pää MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetangon pää MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetanko Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Korjaussarja, raidetanko
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetanko MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Korjaussarja, raidetanko MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Kulmanivel Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Kulmanivel
Kuinka vaihtaa Kulmanivel MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Kulmanivel MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Kulmanivel, yhdystanko Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Kulmanivel, yhdystanko
Kuinka vaihtaa Kulmanivel, yhdystanko MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Kulmanivel, yhdystanko MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Paljekumi, ohjaus Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Paljekumi, ohjaus
Kuinka vaihtaa Paljekumi, ohjaus MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Paljekumi, ohjaus MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Paljekumisarja, ohjaus Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Paljekumisarja, ohjaus
Kuinka vaihtaa Paljekumisarja, ohjaus MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Paljekumisarja, ohjaus MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Pallonivel Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pallonivel
Kuinka vaihtaa Pallonivel MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Pallonivel MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Pallonivel, tukitanko Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pallonivel, tukitanko
Kuinka vaihtaa Pallonivel, tukitanko MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Pallonivel, tukitanko MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Raidetangon pää Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Raidetangon pää
Kuinka vaihtaa Raidetangon pää MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Raidetangon pää MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Raidetanko Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Raidetanko
Kuinka vaihtaa Raidetanko MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Raidetanko MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Raidetankosarja Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Raidetankosarja
Kuinka vaihtaa Raidetankosarja MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Raidetankosarja MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
AUTODOC suosittelee
  • oikeat ja vasemmat päät tulee vaihtaa samoilla menetelmillä
  • Vaihda asennuksen yhteydessä myös kaikki itselukittuvat mutterit ja pultit
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää Mazda 3 bk 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat taka pyörien alle.
    Vaihe 3
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa MAZDA 3 (BK) 1.6 2004 -auton Raidetangon Pää – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 4
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Irroita etu pyörät
    AutoDoc suosittelee:
    Jos osan liitokset ovat todella likaisia, puhdista ne metalliharjalla ja liuottimellaMittaa ja huomio raidetangon vapaan kierteiden pituus jotta se ei ole kokoonpanossa aurauskulmaan nähden vino
  3. Mazda 3 bk 1.6 DI Turbo 2005 Raidetangon Pää vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 6
    Löysää raidetangon pään raidetankoon kiinnittävää mutteria
  4. Vaihtaa Raidetangon Pää itse MAZDA 3 (BK) 2.3 MPS Turbo 2006 -autoon
    Vaihe 7
    irroita paikoilleen raidetangon pään kiinnittävä sokkanaula
  5. Kuinka poistaa MAZDA 3 1.4 2007 -auton Raidetangon Pää - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 8
    Löysää raidetangon pään mutteria
  6. Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 9
    Työnnä raidetangon pää erityistyökalun avulla olka-akselista ulos
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Raidetangon Pää-osien vaihto Mazda 3 bk 1.6 MZ-CD 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 10
    Kierrä pää irti raidetangosta
    AutoDoc suosittelee:
    Muista ohjaustangon päätä asentaessasi kääntää osaa aina yhtä monta kertaa, tai jättää saman verran kierrettä näkymiin kuin mittauksessasi
  8. MAZDA 3 2003 -auton Raidetangon Pää: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 11
    Ruuvaa uuteen raidetangon päähän
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Raidetangon Pää Mazda 3 bk 2004 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 12
    Aseta pään kartio olka-akseliin
    Vaihe 13
    Kiinnitä lukitusmutteri uuteen raidetangon päähän
  10. MAZDA 3 2.3 MPS Raidetangon Pää vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 14
    aseta paikoilleen raidetangon pään kiinnittävä sokkanaula
    Vaihe 15
    Kiristä raidetangon pään lukkomutteri.
  11. Vaihtaa Raidetangon Pää itse Mazda 3 bk 2006 1.6 -autoon
    Vaihe 16
    Asenna pyörä
  12. 3 (BK) 1.4 2007 -auton Raidetangon Pää: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 17
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.
    AutoDoc suosittelee:
    tarkasta ja säädä tarvittaessa pyörien asentoa
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata MAZDA 3 (BK) Raidetangon Pää itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MAZDA 3 (BK) Raidetangon Pää vaihtaminen - online-opas
MAZDA 3 (BK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää MAZDA 3 (BK) 2.0 - vaihto nõuanded
    Mitä tarkistaa käytettyä autoa ostaessa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Raidetangon Pää Mazda 3 bk 1.6 - vaihtovinkit
    Kuinka tarkistat, onko pallonivel kulunut I AUTODOC