Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Kubistar Van (X76) 1.4, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi, NISSAN Kubistar Van (X76) dCi 85, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi 70, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.6 16V, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.2 16V, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.2, NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Raidetangon Pää Kubistar Van (X76) -malliin ja muihin NISSAN-malleihin
Työkalut
Vaihto: raidetangon pää – NISSAN KUBISTAR Box (X80). Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 21
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 17
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Pallonivelen ulosvedin
Työntömitta
Jarrukiila
Vaihto: raidetangon pää – NISSAN KUBISTAR Box (X80). Ammattilaiset suosittelevat:
  • Vaihda raidetangon päät pareittain.
  • Raidetangon oikea ja vasen pää vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: raidetangon pää – NISSAN KUBISTAR Box (X80). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää NISSAN KUBISTAR -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa NISSAN KUBISTAR -auton Raidetangon Pää – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 4
    NISSAN KUBISTAR Raidetangon Pää vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: raidetangon pää – NISSAN KUBISTAR Box (X80). Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Raidetangon Pää itse NISSAN KUBISTAR -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa NISSAN KUBISTAR -auton Raidetangon Pää - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista kiinnike, joka liittää raidetangon pään olka-akseliin. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää NISSAN KUBISTAR -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita pään-kiinnitysmutteri olka-akselista. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kierreleuan väännintä.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Raidetangon Pää-osien vaihto NISSAN KUBISTAR -autoon - lataa kuvitettu opas
    Merkitse tai mittaa palloniveltä irroittaessasi sen tarkka kohta raidetankoon, tai laske käännöksien määrä ehkäistäksesi osien virheasentoa. Käytä työntömittaa.
  8. Vaihe 9
    NISSAN KUBISTAR -auton Raidetangon Pää: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää raidetangon pään raidetankoon kiinnittävää mutteria. Käytä yhdistelmäavainta nro 21 (2 kappaletta).
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Raidetangon Pää NISSAN KUBISTAR -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita raidetangon pää olka-akselista. Käytä pallonivelen ulosvedintä.
  10. Vaihe 11
    NISSAN KUBISTAR Raidetangon Pää vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä pää irti raidetangosta. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Raidetangon Pää itse NISSAN KUBISTAR -autoon
    Puhdista raidetangon pään asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  12. Vaihe 13
    NISSAN KUBISTAR -auton Raidetangon Pää: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Ruuvaa uuteen raidetangon päähän.
    Vaihto: raidetangon pää – NISSAN KUBISTAR Box (X80). AUTODOCin vinkki:
    Muista ohjaustangon päätä asentaessasi kääntää osaa aina yhtä monta kertaa, tai jättää saman verran kierrettä näkymiin kuin mittauksessasi.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää NISSAN KUBISTAR -autoon - vinkkejä
    Merkitse tai mittaa palloniveltä irroittaessasi sen tarkka kohta raidetankoon, tai laske käännöksien määrä ehkäistäksesi osien virheasentoa. Käytä työntömittaa.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN KUBISTAR -auton Raidetangon Pää-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiinnitä raidetangon pää kiinni olka-akseliin.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi 70 2017 -auton Raidetangon Pää - online-opas
    Ruuvaa auki kiinnitysmutteri, joka kiinnittää raidetangon pään olka-akseliin. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat NISSAN Kubistar Van (X76) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Kubistar Van (X76) Raidetangon Pää itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Kubistar Van (X76) Raidetangon Pää vaihtaminen - online-opas
NISSAN Kubistar Van (X76) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi 70 - vaihto nõuanded
    3 asiaa, jotka on hyvä tietää ennen kesärenkaiden ostamista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Raidetangon Pää Nissan Kubistar Van X80 dCi 85 - vaihtovinkit
    TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Kubistar Van (X76) 1.5 dCi Raidetangon Pää vaihto-opas
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Raidetangon Pää Nissan Kubistar Van X80 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 työkalua, jotka tekevät auton korjaamisesta uskomattoman helppoa | AUTODOCin vinkit