Milloin vaihtaa Sytytysjohto FORD MONDEO -autossa
Osakategorian Sytytysjohtosarja suositeltu vaihtoväli: 60000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD MONDEO III StW (BWY) 1.8 16V, FORD MONDEO III StW (BWY) 1.8 16V, FORD MONDEO III StW (BWY) 2.0 16V, FORD MONDEO III StW (BWY) 1.8 SCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). Työkalut, joita saatat tarvita:
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). AUTODOCin vinkki:
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Sytytysjohto FORD MONDEO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita konepelti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu irrottaessasi sitä.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa FORD MONDEO -auton Sytytysjohto – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tee merkintöjä osoittaaksesi sytytystulppien johtojen asennusjärjestyksen.
  3. Vaihe 5
    FORD MONDEO Sytytysjohto vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota sytytysjohdot sytytyspuolasta. Irrota sytytystulppien johdot sytytystulpista.
    Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). Vinkki:
    Ole varovainen, että vaurioita sytytystulppien johtoja.Muista sytytystulppien johtojen asento.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Sytytysjohto itse FORD MONDEO -autoon
    Liitä sytytysjohdot sytytyspuolaan. Yhdistä uudet sytytystulppien johdot sytytystulppiin.
    Vaihto: sytytysjohto – FORD MONDEO III Estate (BWY). AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Seuraa asennuksen työjärjestystä.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FORD Mondeo Mk3 Farmari (BWY) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD MONDEO III StW (BWY) Sytytysjohto itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD MONDEO III StW (BWY) Sytytysjohto vaihtaminen - online-opas
FORD MONDEO III StW (BWY) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tulpanjohdot FORD MONDEO III StW (BWY) 2.0 16V TDDi / TDCi - vaihto nõuanded
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Sytytysjohtosarja Ford Mondeo bwy 2.0 16V - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Huolto vinkit - FORD MONDEO III StW (BWY) 2.0 TDCi Sytytyskaapeli vaihto-opas
    5 yleisintä jarrujen korjausvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Sytytysjohdot Ford Mondeo bwy vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit