Milloin vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autossa
Osakategorian Vesipumppu + jakohihnasarja suositeltu vaihtoväli: 70000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
CITROËN C4 I (LC_) 2.0 HDi, CITROËN C4 I (LC_) 2.0 HDi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Vesipumppu + Jakohihnasarja C4 I (LC_) -malliin ja muihin CITROËN-malleihin
Työkalut
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
Yleispuhdistussuihke
Jarrunpuhdistusaine
Tiivisteaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 10
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 15
Torx-kärkihylsy T20
Torx-kärkihylsy T50
Kuusiokolokärki nro H6.
Hylsyavain nro 10
Hylsyavain nro 11
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro E14
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 22
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Suppilo
Nestesäiliö
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Ulosvetäjä
Tiivistekaavin
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Clic-R-letkupihdit
Moottorin ajoitustyökalusarja
Moottorin tukipalkki
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). AUTODOC suosittelee:
  • Noudata aina osan valmistajan antamia ehtoja, suosituksia ja vaatimuksia.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota akun liitäntänavat.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä jäähdytysnestesäiliön korkki irti.
  3. Vaihe 5
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa tyylilasinpyyhkimien varsien kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Irrota pyyhkimien varret. Käytä ulosvetäjää.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota muovisen konepellin ritilän kiinnikkeet. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa jarrunestesäiliön kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T20. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti konepellin säleikön kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. Vaihe 10
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Nosta sitä ylös ja irrota tuulilasin ritilä.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vapauta jäähdytysnestesäiliön pidikkeet. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  10. Vaihe 12
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista jäähdytysnestesäiliön suojakansi.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Irroita konepelti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  12. Vaihe 14
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Purista klipsejä ja irrota polttoaineen syöttöputket öljynsuodattimen kotelosta. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - vinkkejä
    Sulje polttoaineletkut korkeilla.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiinnitä moottori. Käytä moottorin tukipalkkia.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V 2010 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Puhdista moottorintuen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä kiinnikkeet irti, jotka yhdistävät moottorin kumityynyn auton koriin. Käytä hylsyä nro E14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista moottorin kannakkeen kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T50. Käytä kiintolenkkiavainta.
  18. Vaihe 20
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista moottorin kiinnike.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). Vinkki:
    Tarkista varovaisesti toiset moottorin kiinnikkeet ja vaihda ne, jos tarvittavaa.
  19. Vaihe 21
    Irrota kiinnitysruuvit.
    Vaihe 22
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Kierrä irti ylemmän jakopään kotelon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tue pyörät kiiloilla.
  21. Vaihe 24
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  22. Vaihe 25
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 26
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. CITROËN C4 I (LC_)
  23. Vaihe 27
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota pyörä.
  24. Vaihe 28
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota pyörän kaaren suoja.
  25. Vaihe 29
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota kampiakselin asentoanturin liitin.
  26. Vaihe 30
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Irrota kampiakselin asentoanturin johdot. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  27. Vaihe 31
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä irti ylemmän jakopään kotelon kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 10.
  28. Vaihe 32
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - vinkkejä
    Irrota ylempi jakopään kotelo.
  29. Vaihe 33
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Siirrä moniurahihnan kiristyspyörä sivuun. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
  30. Vaihe 34
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V 2010 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Irrota moniurahihna.
  31. Vaihe 35
    Palauta kirityspyörä sen alkuperäiseen asentoonsa. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
    Vaihe 36
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä kampiakselin hammaspyörä. Käytä hylsyä nro 22. Käytä kiintolenkkiavainta.
    Huomio!
    Männän tulisi olla yläkuolokohdassa (YKK).
  32. Vaihe 37
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna kampiakselin lukitustyökalu tehtaan merkkien mukaan. Käytä moottorin ajoitustyökalusarjaa.
  33. Vaihe 38
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna nokka-akselin hihnapyörän lukitustyökalu tehtaan merkkien mukaan. Käytä moottorin ajoitustyökalusarjaa.
  34. Vaihe 39
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Kierrä irti kampiakselin hihnapyörän kiinnike. Käytä hylsyä nro 22. Käytä kiintolenkkiavainta.
  35. Vaihe 40
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota kiinnityspultti.
  36. Vaihe 41
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota kampiakselin hihnapyörä.
  37. Vaihe 42
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti alemman jakopään kotelon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  38. Vaihe 43
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä irti kampiakselin asentoanturin kiinnike. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  39. Vaihe 44
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota kampiakselin asentoanturi.
  40. Vaihe 45
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota alempi jakopään kotelo.
  41. Vaihe 46
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Poista kampiakselin hammaspyörän lukitustyökalu. Käytä ulosvetäjää.
  42. Vaihe 47
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Löysää jakohihnan kiristinpyörän kiinnikettä. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä kuusiokoloavainta nro H6.
  43. Vaihe 48
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - vinkkejä
    Tee merkki jakohihnaan.
  44. Vaihe 49
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Tee merkki nokka-akselin hammaspyörään.
  45. Vaihe 50
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V 2010 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Tee merkki kampiakselin hammaspyörään.
  46. Vaihe 51
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä irti jakohihnan kiristinpyörän kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  47. Vaihe 52
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota jakohihnan kiristinpyörä.
  48. Vaihe 53
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota jakohihna.
  49. Vaihe 54
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Kierrä irti jakohihnan ohjainrullan kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
  50. Vaihe 55
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota jakohihnan ohjainrulla kiinnityspaikasta.
  51. Vaihe 56
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ota valmiiksi säiliö nesteitä varten esille.
  52. Vaihe 57
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota alemman jäähdytysnesteputken kiristin. Käytä clic-R-letkupihtejä.
  53. Vaihe 58
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota alempi jäähdytysnesteputki.
  54. Vaihe 59
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Tyhjennä jäähdytysneste moottorista.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). Ammattilaiset suosittelevat:
    Varo! Jäähdytysneste voi olla hyvin kuumaa.Käytä hanskoja välttääksesi kuumalle nesteelle altistumisen.Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
  55. Vaihe 60
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kiinnitä alempi jäähdytysnesteputki.
  56. Vaihe 61
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Kiinnitä alemman jäähdytysnesteputken kiristin. Käytä clic-R-letkupihtejä.
  57. Vaihe 62
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista vesipumpun kiinnikkeet. Käytä yleispuhdistussprayta.
  58. Vaihe 63
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - vinkkejä
    Kierrä irti vesipumpun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 11. Käytä kiintolenkkiavainta.
  59. Vaihe 64
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota vesipumppu.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Varo! Jäähdytysneste voi tulla ulos vesipumpun kanavista ja rungosta.
  60. Vaihe 65
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V 2010 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Puhdista vesipumpun kiinnityspaikka. Käytä tiivistekaavinta. Käytä yleispuhdistussprayta.
  61. Vaihe 66
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista vesipumppu. Käytä yleispuhdistussprayta.
  62. Vaihe 67
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna vesipumpun tiiviste.
  63. Vaihe 68
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Käsittele kiinnityspultit. Käytä tiivistysainetta.
  64. Vaihe 69
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Asenna uusi vesipumppu.
  65. Vaihe 70
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä vesipumpun kiinnikkeet kiinni. Käytä hylsyä nro 11. Käytä kiintolenkkiavainta.
  66. Vaihe 71
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kiristä vesipumpun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 11. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 12 Nm vääntömomentilla.
  67. Vaihe 72
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna jakohihnan ohjainrulla.
  68. Vaihe 73
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä kiinni jakohihnan ohjainrullan kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
  69. Vaihe 74
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Kiristä jakohihnan ohjainrullan kiinnike. Käytä hylsyä nro 15. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 35 Nm vääntömomentilla.
  70. Vaihe 75
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Asenna jakohihnan kiristinpyörä.
  71. Vaihe 76
    Kierrä kiinni jakohihnan kiristinpyörän kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
    Vaihe 77
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Asenna uusi jakohihna tehtaan merkkien mukaan.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). AUTODOCin vinkki:
    Ole varovainen, ettet vahingoita jakohihnaa.
  72. Vaihe 78
    CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna kampiakselin hammaspyörän lukitustyökalu tehtaan merkkien mukaan. Käytä moottorin ajoitustyökalusarjaa.
  73. Vaihe 79
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - vinkkejä
    Säädä jakohihnan kireys liikuttamalla kiristinpyörää. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä kuusiokoloavainta nro H6.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Varmista, että jakohihna on oikein kiristetty.
  74. Vaihe 80
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiristä jakohihnan kiristinpyörän kiinnike. Käytä hylsyä nro 13. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 21 Nm vääntömomentilla.
  75. Vaihe 81
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V 2010 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Poista kampiakselin hammaspyörän lukitustyökalu.
  76. Vaihe 82
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna kampiakselin hammaspyörän lukitustyökalu.
  77. Vaihe 83
    Kuinka vaihtaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna kiinnityspultti.
  78. Vaihe 84
    CITROËN C4 Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota kampiakselin lukitustyökalu.
  79. Vaihe 85
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse CITROËN C4 -autoon
    Poista nokka-akselin hihnapyörän lukitustyökalu.
  80. Vaihe 86
    Kuinka poistaa CITROËN C4 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä kampiakselin hihnapyörän kiinnike kiinni. Käytä hylsyä nro 22. Käytä kiintolenkkiavainta.
  81. Vaihe 87
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja CITROËN C4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä kampiakselin hammaspyörä. Käytä hylsyä nro 22. Käytä kiintolenkkiavainta.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – CITROËN C4 I (LC_). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Varmista, että kaikki jakohihnan osat on asennettu oikein.
  82. Vaihe 88
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto CITROËN C4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti kampiakselin hihnapyörän kiinnike. Käytä hylsyä nro 22. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata CITROËN C4 I (LC_) Vesipumppu + Jakohihnasarja itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
CITROËN C4 I (LC_) Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihtaminen - online-opas
CITROËN C4 I (LC_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jakohihna ja vesipumppu CITROËN C4 I (LC_) 1.4 16V - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä sytytystulppien vaihdossa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jakohihna ja vesipumppu Citroën C4 Mk1 1.6 HDi - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Huolto vinkit - CITROËN C4 I (LC_) 1.6 16V Jakohihna ja vesipumppu vaihto-opas
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Jakohihna ja vesipumppu Citroën C4 Mk1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Asioita, joita ei koskaan tulisi tehdä manuaalivaihteistolla | AUTODOCin vinkit