MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot MERCEDES-BENZ CLK (C208) -autolle

Kuinka korjaat MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) (06.1997 - 09.2002) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen MERCEDES-BENZ CLK (C208) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) (06.1997 - 09.2002) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

Samankaltaiset korjausoppaat samanlaisille yksiköille
  • CLK (C208) CLK 230 Kompressor (208.347) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etujousi MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • CLK C208 2001 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy MERCEDES-BENZ С W203 -merkkiseen autoon
  • CLK Coupe (C208) CLK 320 (208.365) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit MERCEDES-BENZ W203 C-Sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • CLK (C208) 2000 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa moniurahihna MERCEDES-BENZ W203 C-Sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) CLK 200 Kompressor (208.345) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Video-ohjeet CLK C208 1999
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin MERCEDES-BENZ E (W210) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • CLK (C208) CLK 230 Kompressor (208.347) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihta moottoriöljy ja öljynsuodatin MERCEDES-BENZ C W202[OHJEVIDEO AUTODOC]
  • CLK C208 2001 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa ilmamassamittari MERCEDES-BENZ W203 C-Sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • CLK Coupe (C208) CLK 320 (208.365) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa sytytystulpat MERCEDES-BENZ С W203 -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • CLK (C208) 2000 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa raidetangon pää MERCEDES-BENZ C W202-malliin [OHJEVIDEO AUTODOC]
  • MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) CLK 200 Kompressor (208.345) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihta moottoriöljy ja öljynsuodatin MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon
  • Video-ohjeet CLK C208 1999
    Kuinka vaihtaa etu pyyhkijänsulat MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa lambda anturi MERCEDES-BENZ W203 C-Sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa lambda anturi MERCEDES-BENZ W203 C-Sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa taka alatukivarsi MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
    Kuinka vaihtaa taka alatukivarsi MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa sytytystulpat MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon HJEVIDEO | AUTODOC
    Kuinka vaihtaa sytytystulpat MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon HJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa takaalatukivarsi MERCEDES-BENZ W203 C-sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa takaalatukivarsi MERCEDES-BENZ W203 C-sarja -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) (06.1997 - 09.2002) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

CLK (C208) kokemuksia Kysy foorumilla
CLK C208 korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • MERCEDES-BENZ CLK (C208) huolto ja korjauksen virheet
    Kuinka päästä eroon pahoista hajuista autosta | AUTODOC
  • CLK C208 huolto vinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) korjaus tee se itse - vinkit
    Käynnistysmoottorin tarkistus ilman sen poistamista | AUTODOCin vinkit
  • MERCEDES-BENZ CLK (C208) vinkkejä huolto
    Tee se itse -autonhuolto: kuinka puhdistat auton ilmastointijärjestelmän | AUTODOC
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208) -mallille.

Tekniset tiedot MERCEDES-BENZ CLK Coupe (C208)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit CLK 200, CLK 200 Kompressor, CLK 230 Kompressor, CLK 320, CLK 430, CLK 55 AMG
  • Maksimiteho [kW] 260
  • Minimiteho [kW] 100
  • Maksimiteho [hv] 354
  • Minimiteho [hv] 136
  • Sylintereitä enint. 8
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 5439
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1998
  • Moottorin iskutilavuus maks. 5.5
  • Moottorin iskutilavuus min. 2.0
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori
  • Vetotapa Takaveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Ohjeet yleisimmille MERCEDES-BENZ-malleille