MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) -autolle

Kuinka korjaat MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) (08.1972 - 07.1980) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) (08.1972 - 07.1980) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

MERCEDES-BENZ S-sarja korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas
8 suosituinta ohjevideotamme auton korjaukseen
  • S-sarja Sedan (W116) 280 SE, SEL (116.024, 116.025) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin NISSAN X TRAIL T30 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Mercedes W116 1979 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa ABS anturi BMW E39 Touring -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • S-sarja Sedan (W116) 350 SE, SEL (116.028, 116.029) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa termostaatti VW GOLF 2 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • S-sarja Sedan (W116) 1978 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa taakse pyöränlaakerit FORD FOCUS (DAW) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) 450 SE, SEL (116.033) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa etujarrulevyt OPEL MERIVA A -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Mercedes W116 1977
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin FORD FIESTA JA8 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • S-sarja Sedan (W116) 280 SE, SEL (116.024, 116.025) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etujarrulevyt FIAT PUNTO 199 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Mercedes W116 1979 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa etualatukivarsi MERCEDES-BENZ B200 (W245) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

S-sarja Sedan (W116) kokemuksia Kysy foorumilla
Mercedes W116 korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) huolto ja korjauksen virheet
    Autojen korkean lämpötilan rasvojen tyypit: missä ja miksi niitä käytetään | AUTODOCin vinkit
  • Mercedes W116 huolto vinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) korjaus tee se itse - vinkit
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116) vinkkejä huolto
    Kuinka ja miksi käyttää kiveniskusuoja-aineita | AUTODOCIN vinkit
Tekniset tiedot MERCEDES-BENZ S-sarja Sedan (W116)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 280 S, 280 SE, SEL, 300 SD, 350 SE, SEL, 450 SE, 450 SE, SEL, 450 SEL, 450 SEL 6.9
  • Maksimiteho [kW] 210
  • Minimiteho [kW] 91
  • Maksimiteho [hv] 286
  • Minimiteho [hv] 123
  • Sylintereitä enint. 8
  • Sylintereitä väh. 5
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 6835
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 2746
  • Moottorin iskutilavuus maks. 6.8
  • Moottorin iskutilavuus min. 2.7
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
  • Vetotapa Takaveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Ohjeet yleisimmille MERCEDES-BENZ-malleille