MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) -autolle

Kuinka korjaat MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) (02.2018 - ...) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) (02.2018 - ...) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

Samankaltaiset korjausoppaat samanlaisille yksiköille
  • SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) 514 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etu pyyhkijänsulat MERCEDES-BENZ E W210 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) (02.2018 - ...) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) kokemuksia Kysy foorumilla
Sprinter 5-t 907 korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) huolto ja korjauksen virheet
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • Sprinter 5-t 907 huolto vinkit
    3 yleisintä syytä auton moottorin ylikuumenemiselle I AUTODOC
  • MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907) korjaus tee se itse - vinkit
    Kuinka tarkistaa moottorin jäähdytystuuletin | AUTODOCIN vinkit
  • MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Lava / alusta (907) vinkkejä huolto
    Mitä tehdä, jos auton ilmastointi ei toimi kunnolla | AUTODOCin vinkit
Tekniset tiedot MERCEDES-BENZ Sprinter 5-t Flatbed Kuorma-auto / Alusta (907)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 3500XD, 3500XD Neliveto, 3500XD RWD, 4500, 4500 RWD, 511 CDI, 514 CDI, 515 CDI RWD, 516 CDI, 516 CDI Neliveto, 517 CDI RWD, 519 CDI, 519 CDI Neliveto, 519 CDI RWD
  • Maksimiteho [kW] 155
  • Minimiteho [kW] 84
  • Maksimiteho [hv] 211
  • Minimiteho [hv] 114
  • Sylintereitä enint. 6
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 2987
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1950
  • Moottorin iskutilavuus maks. 3.0
  • Moottorin iskutilavuus min. 2.0
  • Moottorin tyyppi Diesel
  • Vetotapa Neliveto, Takaveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Ohjeet yleisimmille MERCEDES-BENZ-malleille