Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI, VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 TDI, VW Caddy III Van (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2.0 TDI, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2.0 TDI, VW GOLF PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI, VW Eos (1F7, 1F8) 2.0 TDI, VW Golf V Variant (1K5) 2.0 TDI

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etkoiranluuukoiranluu yhdystanko VW TOURAN 1 (1T1, 1T2) -merkkiseen autoon [AUTODOC]

Vaadittavat työkalut:
Vaadittavat työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 17
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 19
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda kallituksenvakaajat VW Touran 1T1 1T2 -autoon pareittain.
  • Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Koiranluu Touran 1t1 1t2 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Kuinka vaihtaa VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.9 TDI 2004 -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Touran 1t1 1t2 2.0 TDI 16V 2005 Koiranluu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihtaa Koiranluu itse VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.4 TSI 2006 -autoon
    Vaihe 4
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Kuinka poistaa VW TOURAN 1.6 FSI 2007 -auton Koiranluu - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Irrota pyörä.
  6. Kuinka vaihtaa Koiranluu VW TOURAN (1T1, 1T2) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Koiranluu-osien vaihto Touran 1t1 1t2 1.9 TDI 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä hylsyä nro 19.Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. VW TOURAN 2010 -auton Koiranluu: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.Käytä yhdistelmäavainta nro 19.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Koiranluu Touran 1t1 1t2 2003 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko
    AUTODOC suosittelee:
    Tarkasta kallistuksenvakaajan puslien kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
  10. VW TOURAN 2.0 TDI Koiranluu vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet.
  11. Vaihtaa Koiranluu itse Touran 1t1 1t2 2005 1.9 TDI -autoon
    Vaihe 11
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.Käytä hylsyä nro 19.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
  12. TOURAN (1T1, 1T2) 1.6 FSI 2006 -auton Koiranluu: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä yhdistelmäavainta nro 17.Käytä hylsyä nro 19.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
  13. Kuinka vaihtaa Koiranluu VW TOURAN (1T1, 1T2) 2007 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet.Käytä kuparitahnaa.
  14. Vaiheittaiset suositukset Touran 1t1 1t2 2008 1.6 FSI -auton Koiranluu-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta.Käytä kuparitahnaa.
  15. Tee se itse -vaihto: VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 2009 -auton Koiranluu - online-opas
    Vaihe 15
    Puhdista jarrulevyn pinta.Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  16. Kuinka vaihtaa Koiranluu Touran 1t1 1t2 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 16
    Asenna pyörä.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät loukkaantumiset, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat kiinnityspultteja.
  17. Kuinka vaihtaa VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.9 TDI 2004 -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 17
    Ruuvaa pyöränpultit kiinni.Käytä vannehylsyä nro 17.
  18. Touran 1t1 1t2 2.0 TDI 16V 2005 Koiranluu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 18
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 120 Nm vääntömomentilla.
  19. Vaihtaa Koiranluu itse VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.4 TSI 2006 -autoon
    Vaihe 19
    Poista tunkit ja kiilat.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Ajoneuvon nettihuoltokirja
Tiedä mitä, milloin ja miten korjata ja hallitse autokulujasi
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata VW TOURAN (1T1, 1T2) Koiranluu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW TOURAN (1T1, 1T2) Koiranluu vaihtaminen - online-opas
VW TOURAN (1T1, 1T2) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • VW TOURAN (1T1, 1T2) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
    Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
  • VW TOURAN (1T1, 1T2) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • VW TOURAN (1T1, 1T2) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
    Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
  • VW TOURAN (1T1, 1T2) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
    Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC