Ruuvaa irti kiinnittimet, jotka yhdistävät kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 8
Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka yhdistävät kallistuksenvakaajan tangon kolmiotukivarteen. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet. Käytä sorkkarautaa.
Vaihe 12
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 45 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 45 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Vaihe 15
Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta. Käytä kuparitahnaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
VW TOURAN (1T1, 1T2) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Mitä tehdä, jos TPMS-valo palaa | AUTODOCin vinkit
4 syytä, miksi moottorin merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
Kuinka vaihtaa jousitus BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
Mitä tehdä jos hihna vinkuu | AUTODOCin vinkit
VW TOURAN -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat