Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T, SKODA OCTAVIA (1U2) 2.0, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4 16V, SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T 4x4, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa eteen pallonivel SKODA OCTAVIA 1U -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Kuinka vaihtaa alapallonivel eteen Skoda Octavia 1U-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alapallonivel OCTAVIA (1U2) -malliin ja muihin SKODA-malleihin
Kuinka vaihtaa Pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pallonivel
Kuinka vaihtaa Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel
Kuinka vaihtaa Puristusruuvisarja, pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Puristusruuvisarja, pallonivel
Kuinka vaihtaa Puristusruuvi, pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Puristusruuvi, pallonivel
Kuinka vaihtaa Palje, pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Palje, pallonivel
Työkalut
Vaihto: alapallonivel – Skoda Octavia 1U. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Korkean lämpötilan keraaminen rasva
Momenttiavain
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 30
Yhdistelmäavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Sorkkarauta
Pallonivelen ulosvedin
Kuminuija
Meisti
Jarrukiila
Vaihto: alapallonivel – Skoda Octavia 1U. Vinkki:
  • Vaihtotoimenpide on identtinen vasemmalle ja oikealle pallonivelelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: alapallonivel – Skoda Octavia 1U. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SKODA OCTAVIA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa SKODA OCTAVIA -auton Alapallonivel – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    SKODA OCTAVIA Alapallonivel vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alapallonivel itse SKODA OCTAVIA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Skoda Octavia 1U
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa SKODA OCTAVIA -auton Alapallonivel - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SKODA OCTAVIA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista pallonivelen kiinnikkeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alapallonivel-osien vaihto SKODA OCTAVIA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista.Käytä yhdistelmäavainta nro 18.
  8. Vaihe 8
    SKODA OCTAVIA -auton Alapallonivel: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää vetoakselin mutteri.Käytä hylsyä nro 30.Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alapallonivel SKODA OCTAVIA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita vetoakseli.Käytä meistiä.Käytä kuminuijaa.
  10. Vaihe 10
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 11
    SKODA OCTAVIA Alapallonivel vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka yhdistävät kallistuksenvakaajan tangon kolmiotukivarteen.Käytä hylsyä nro 16.Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 12
    Irrota kiinnityspultti.
    Vaihe 13
    Vaihtaa Alapallonivel itse SKODA OCTAVIA -autoon
    Irroita pallonivel olka-akselista.Käytä pallonivelen ulosvedintä.
  12. Vaihe 14
    SKODA OCTAVIA -auton Alapallonivel: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka kiinnittävät pallonivelen jousen ohjausvarteen.Käytä hylsyä nro 13.Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 15
    Irrota kiinnitysruuvit.
    Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SKODA OCTAVIA -autoon - vinkkejä
    Irroita pallonivel.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset SKODA OCTAVIA -auton Alapallonivel-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista pallonivelen asennuskohta.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T 2010 -auton Alapallonivel - online-opas
    Asenna uusi pallonivel.
    AUTODOC suosittelee:
    Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata SKODA OCTAVIA (1U2) Alapallonivel itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
SKODA OCTAVIA (1U2) Alapallonivel vaihtaminen - online-opas
SKODA OCTAVIA (1U2) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Alapallonivel SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T - vaihto nõuanded
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Alatukivarren pallonivel Skoda Octavia 1u 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 Alapallonivel vaihto-opas
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Alatukivarren pallonivel Skoda Octavia 1u vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    8 huonoa ajotapaa | AUTODOCin vinkit