Milloin vaihtaa Jarrulevyt HONDA CR-V -autossa
Osakategorian Jarrulevyt suositeltu vaihtoväli: 50000 km
AUTODOC suosittelee
  • Vaihda jarrulevyt Honda CR-V III autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat taka pyörien alle.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CR-V -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää pyöränpultteja auton ollessa maassa
  2. Vaihe 4
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Kuinka vaihtaa HONDA CR-V -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita etu pyörät
  3. Vaihe 6.1
    HONDA CR-V Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet
    Vaihe 6.2
    Vaihtaa Jarrulevyt itse HONDA CR-V -autoon
  4. Vaihe 7
    Kuinka poistaa HONDA CR-V -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita jarrusatula
    AutoDoc suosittelee:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksiÄlä paina jarrupoljinta jarrupalojen irroittamisen jälkeen. Tämä saa aikaan männän irti lähtemisen sylinteristä, joka johtaa jarruneste vuotoon, ja järjestelmän paineen menetykseen
  5. Vaihe 8.1
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CR-V -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa jarrulevyn pultit auki ja irroita se
    Vaihe 8.2
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto HONDA CR-V -autoon - lataa kuvitettu opas
    AutoDoc suosittelee:
    Puhdista pyörännapa ja lisää korkeita lämpötiloja kestävää rasvaa levyn asennuspinnalle
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA CR-V III (RE) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA CR-V III (RE) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
HONDA CR-V III (RE) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy HONDA CR-V III (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) - vaihto nõuanded
    Kuinka kiillottaa renkaat | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) - vaihtovinkit
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Huolto vinkit - HONDA CR-V III (RE) 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2) Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    Miksi jarrusi vinkuvat? | AUTODOCIN vinkit
  • Takajarrulevyt Honda CR-V III vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka maalata jarrusatula | AUTODOCin vinkit