Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi, NISSAN Note (E11, NE11) 1.6, NISSAN Note (E11, NE11) 1.4, NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – NISSAN NOTE (E11). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Yleispuhdistussuihke
Keraaminen tahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 16
Yhdistelmäavain nro 18
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Tasataltta
Vasara
Sorkkarauta
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – NISSAN NOTE (E11). AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – NISSAN NOTE (E11). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi NISSAN NOTE -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää pyöränpultteja. Käytä vannehylsyä nro 17. Käytä kierreleuan väännintä.
  2. Vaihe 3
    Nosta autoa.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – NISSAN NOTE (E11). Vinkki:
    Jos käytät tunkkia, varmista, että se on tasaisella alustalla, jolla ei ole lainkaan epätasaisuuksia.Varmista, että tuet auton lisäksi autopukeilla.
    Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa NISSAN NOTE -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  3. Vaihe 5
    NISSAN NOTE Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota pyörä.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Alatukivarsi itse NISSAN NOTE -autoon
    Puhdista tukivarren kiinnitykset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa NISSAN NOTE -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä irti tukivarren etukiinnike. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi NISSAN NOTE -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä kiinnike irti, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto NISSAN NOTE -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota kiinnityspultti.
  8. Vaihe 10
    NISSAN NOTE -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vapauta kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi NISSAN NOTE -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota pallonivel olka-akselista.
  10. Vaihe 12
    NISSAN NOTE Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä irti tukivarren takakiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Alatukivarsi itse NISSAN NOTE -autoon
    Irrota kiinnitysruuvit.
  12. Vaihe 14
    NISSAN NOTE -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi NISSAN NOTE -autoon - vinkkejä
    Puhdista jousituksen tukivarren asennuskohdat. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN NOTE -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna uusi tukivarsi.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 2011 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Asenna kiinnityspultit.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat NISSAN Note I (E11, NE11) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Note (E11, NE11) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Note (E11, NE11) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
NISSAN Note (E11, NE11) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Nissan Note e11 1.4 - vaihtovinkit
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi Reaktiotanko vaihto-opas
    Kuinka poistaa naarmut autosta | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Nissan Note e11 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 vinkkiä uusille kuljettajille | AUTODOCin vinkit