Milloin vaihtaa Jarrulevyt FIAT DOBLO -autossa
Osakategorian Jarrulevy suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FIAT Doblo Cargo (223_) 1.3 JTD 16V Multijet, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.9 JTD Multijet, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.6 16V (223ZXD1A), FIAT Doblo Cargo (223_) 1.9 JTD (223ZXE1A), FIAT Doblo Cargo (223_) 1.9 JTD, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.3 JTD 16V, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.4, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.6 Natural Power, FIAT Doblo Cargo (223_) 1.6 Natural Power (223WXD1A) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etujarrulevyt FIAT DOBLO 1 (223) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrulevyt eteen Fiat Doblo Cargo-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrulevyt Doblo Cargo (223_) -malliin ja muihin FIAT-malleihin
Kuinka vaihtaa Jarrulevy Fiat Doblo Cargo 1.9 JTD -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Jarrulevy
Työkalut
Vaihto: jarrulevyt – Fiat Doblo Cargo. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 19
Vannehylsy nro 17
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrulevyt – Fiat Doblo Cargo. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrulevyt Fiat Doblo Cargo autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
  • Saman akselin molemmat jarrulevyt vaihdetaan samalla tavalla.
  • Vaihda jarrulevyjä vaihdettaessa aina myös jarrupalat.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrulevyt – Fiat Doblo Cargo. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt FIAT DOBLO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    FIAT DOBLO Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrulevyt itse FIAT DOBLO -autoon
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Fiat Doblo Cargo
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt FIAT DOBLO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto FIAT DOBLO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  8. Vaihe 8
    FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt FIAT DOBLO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  10. Vaihe 10
    FIAT DOBLO Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrulevyt – Fiat Doblo Cargo. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrulevyt itse FIAT DOBLO -autoon
    Irroita jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  12. Vaihe 12
    FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista jarrusatulan kannakkeen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt FIAT DOBLO -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kiintolenkkiavainta. Käytä kierreleuan väännintä.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita jarrusatulan kehikko.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: FIAT Doblo Cargo (223_) 1.9 D 2014 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Irroita jarrulevyt.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt FIAT DOBLO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa. Käsittele kontaktipinta. Käytä kuparitahnaa.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa FIAT DOBLO -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna jarrulevyt.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FIAT Doblo I Cargo (223) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FIAT Doblo Cargo (223_) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FIAT Doblo Cargo (223_) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
FIAT Doblo Cargo (223_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy FIAT Doblo Cargo (223_) 1.9 D - vaihto nõuanded
    Kuinka maalata auto spraypullolla | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt Fiat Doblo Cargo 1.9 JTD - vaihtovinkit
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Huolto vinkit - FIAT Doblo Cargo (223_) 1.3 D Multijet Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrulevyt Fiat Doblo Cargo vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata puhjennut rengas helposti | AUTODOCin vinkit