Milloin vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autossa
Osakategorian Jarrulevy suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.0 i-VTEC Type R (FN2), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.4 (FK1, FN4), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.8 (FN1, FK2), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.4 (FK1) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taakse jarrupalasarja ja levyjarru HONDA CIVIC 8 -merkkiseen autoon [AUTODOC]

Kuinka vaihtaa jarrulevyt taakse Honda Civic 8-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: jarrulevyt – Honda Civic 8. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
Nyloninen puhdistusharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Jarrurasva
Keraaminen tahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 15
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 14
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Philips-ruuvimeisseli
Sorkkarauta
Iskutaltta
Vasara
Jarrukiila
Vaihto: jarrulevyt – Honda Civic 8. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihda jarrulevyt auton Honda Civic 8 akselille pareittain, riippumatta osien kunnosta. Tämä varmistaa tasaisen jarrutuksen.
  • Saman akselin molemmat jarrulevyt vaihdetaan samalla tavalla.
  • Vaihda jarrulevyjä vaihdettaessa aina myös jarrupalat.
  • Varoitus! Sammuta moottori ennen työn aloittamista – Honda Civic 8.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota tuulilasin ritilän tiiviste.
  3. Vaihe 3
    HONDA CIVIC Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista muovipaneeli.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrulevyt itse HONDA CIVIC -autoon
    Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  5. Vaihe 5
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 6
    Kuinka poistaa HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää pyöränpultteja. Käytä vannehylsyä nro 19. Käytä kierreleuan väännintä.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Nosta autoa.
    Vaihto: jarrulevyt – Honda Civic 8. Vinkki:
    Jos käytät tunkkia, varmista, että se on tasaisella alustalla, jolla ei ole lainkaan epätasaisuuksia.Varmista, että tuet auton lisäksi autopukeilla.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto HONDA CIVIC -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Honda Civic 8
  8. Vaihe 9
    HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota pyörä.
  9. Vaihe 10
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  10. Vaihe 12
    HONDA CIVIC Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä irti jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 15. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Jarrulevyt itse HONDA CIVIC -autoon
    Irrota kiinnitysruuvit.
  12. Vaihe 14
    HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota jarrusatula.
    Vaihto: jarrulevyt – Honda Civic 8. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon - vinkkejä
    Irrota jarrupalat.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista jarrusatulan kannakkeen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2) 2019 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Kierrä irti jarrusatulan pitimen kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota kiinnitysruuvit.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota jarrusatulan pidin.
  18. Vaihe 20
    HONDA CIVIC Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  19. Vaihe 21
    Vaihtaa Jarrulevyt itse HONDA CIVIC -autoon
    Kierrä irti jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä. Käytä iskutalttaa. Käytä vasaraa.
  20. Vaihe 22
    Kuinka poistaa HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota kiinnitysruuvit.
  21. Vaihe 23
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota jarrulevy.
  22. Vaihe 24
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto HONDA CIVIC -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa.
  23. Vaihe 25
    HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Käsittele kontaktipinta. Käytä keraamista tahnaa.
  24. Vaihe 26
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt HONDA CIVIC -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista jarrulevyn pinta. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
  25. Vaihe 27
    HONDA CIVIC Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Asenna uusi jarrulevy.
  26. Vaihe 28
    Vaihtaa Jarrulevyt itse HONDA CIVIC -autoon
    Asenna kiinnityspultit.
  27. Vaihe 29
    HONDA CIVIC -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kiristä jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 10 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat HONDA Civic VIII Hatchback (FN, FK) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2) - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.8 (FN1, FK2) - vaihtovinkit
    Miten ja miksi tarkistaa öljyt | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3) Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC
  • Takajarrulevyt HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit