Milloin vaihtaa Sytytystulpat HONDA CIVIC -autossa
Osakategorian Sytytystulppa suositeltu vaihtoväli: 120000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
HONDA CR-V III (RE) 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2), HONDA CR-V III (RE) 2.0 i-VTEC (RE5, RE1), HONDA CIVIC VIII Sedan (FD, FA) 1.8 EXS Flex, HONDA CIVIC VIII Sedan (FD, FA) 1.6 (FD6), HONDA CIVIC VIII Sedan (FD, FA) 1.8 (FD1, FD7, FA1), HONDA CIVIC VIII Sedan (FD, FA) 1.6, HONDA FR-V (BE) 1.8 (BE1) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa sytytystulpat HONDA CIVIC 8 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa sytytystulpat Honda Civic 8-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: sytytystulpat – Honda Civic 8. Tarvitsemasi työkalut:
Kuumankestävä voitelurasva
Silikonirasva
Momenttiavain
Hylsyavain nro 10
Sytytystulppahylsy nro 16
Kiintolenkkiavain
Tasapäinen ruuvimeisseli
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: sytytystulpat – Honda Civic 8. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Kaikki sytytystulpat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: sytytystulpat – Honda Civic 8. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat HONDA CIVIC -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa HONDA CIVIC -auton Sytytystulpat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Vaihe 3
    HONDA CIVIC Sytytystulpat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä irti moottorin suojakannen kiinnikkeet. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Sytytystulpat itse HONDA CIVIC -autoon
    Poista moottorin suojakansi.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa HONDA CIVIC -auton Sytytystulpat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota liittimet sytytyspuolista.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat HONDA CIVIC -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa sytytyspuolien kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Sytytystulpat-osien vaihto HONDA CIVIC -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista kiinnitysmutterit.
  8. Vaihe 8
    HONDA CIVIC -auton Sytytystulpat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ota sytytyspuolat pois sytytystulppien syvennyksistä.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Sytytystulpat HONDA CIVIC -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista sytytystulpan syvennykset liasta, pölystä ja roskista.
  10. Vaihe 10
    HONDA CIVIC Sytytystulpat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa sytytystulpat irti. Käytä sytytystulppahylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Sytytystulpat itse HONDA CIVIC -autoon
    Vedä sytytystulpat ulos.
  12. Vaihe 12
    HONDA CIVIC -auton Sytytystulpat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Levitä ohut kerros kuumankestävää voitelurasvaa uusien sytytystulppien kierteille.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat HONDA CIVIC -autoon - vinkkejä
    Asenna uudet sytytystulpat kiinnityskohtiinsa.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset HONDA CIVIC -auton Sytytystulpat-osien tee se itse -vaihtoon
    Ruuvaa uudet sytytystulpat paikoilleen ja kiristä ne. Käytä sytytystulppahylsyä nro 16. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 23 Nm vääntömomentilla.
    Vaihto: sytytystulpat – Honda Civic 8. Vinkki:
    Älä kiinnitä tulppia liian tiukalle. Liiallinen vääntömomentti voi vaurioittaa niiden kierteitä.Ole varovainen käyttäessäsi sytytystulppa-avainta, sen vääränlainen liikerata voi vaurioittaa liittimien kierteitä.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat HONDA Civic VIII Hatchback (FN, FK) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Sytytystulpat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Sytytystulpat vaihtaminen - online-opas
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tulpat HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2) - vaihto nõuanded
    Mitä tehdä jos hihna vinkuu | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Sytytystulppa HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.8 (FN1, FK2) - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos auton ilmastointi ei toimi kunnolla | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3) Tulpat vaihto-opas
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Sytytystulppa HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    3 asiaa, jotka on hyvä tietää ennen kesärenkaiden ostamista | AUTODOCin vinkit