
Vastuuvapaus
Kuinka vaihtaa koiranluu eteen ALFA ROMEO GT (937)-autoon – vaihto-ohje
latauskertaa:
0
Katselukertoja:
0
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS (937CXH11, 937CXH1A, 937CXT1A), ALFA ROMEO GT (937) 1.8 TS (937CXR1A), ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11), ALFA ROMEO GT (937) 3.2 GTA (937CXP1B), ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD (937CXN1B), ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD (937CXN1B, 937CXZ1B) … Näytä lisää
Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS (937CXH11, 937CXH1A, 937CXT1A), ALFA ROMEO GT (937) 1.8 TS (937CXR1A), ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11), ALFA ROMEO GT (937) 3.2 GTA (937CXP1B), ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD (937CXN1B), ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD (937CXN1B, 937CXZ1B) … Näytä lisää
Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa
Kaikki vaihdettavat osat – Koiranluu GT (937) -malliin ja muihin ALFA ROMEO-malleihin
Tanko, kallistuksenvaimennin
Vaihtoehtoiset tuotteet

Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 17
Hylsyavain nro 17
Kuusiokolokärki nro H5
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
- Vaihda kallituksenvakaajat ALFA ROMEO GT (937) -autoon pareittain.
- Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
- Huom! Kaikki työ ALFA ROMEO GT (937) -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
- Vaihe 1Tue pyörät kiiloilla.Vaihe 2Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
- Vaihe 3Nosta auton keula ylös ja tue se.Vaihe 4Ruuvaa pyöränpultit irti.AUTODOC suosittelee:Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. ALFA ROMEO GT (937)
- Vaihe 5Irrota pyörä.
- Vaihe 6Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
- Vaihe 7Irrota kiinnitysmutteri, joka kiinnittää kallistuksenvaimentimen iskunvaimentimen haarukkaan. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
- Vaihe 8Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5.
- Vaihe 9Irrota kallistuksenvakaajan tanko.Vaihto: koiranluu – ALFA ROMEO GT (937). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:Tarkasta kallistuksenvakaajan puslien kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
- Vaihe 10Puhdista kallistuksenvakaajan tangon asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
- Vaihe 11Asenna kallistuksenvakaajan yhdystanko paikoilleen.
- Vaihe 12Kiristä vakaajan yhdystangon kiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5.
- Vaihe 13Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 55 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Tarvitsetko uudet renkaat?
Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat ALFA ROMEO GT (937) -mallille
Suositut huolto-oppaat Alfa Romeo GT 937 -autoihin
Kattavat oppaat osan Kallistuksenvakaajan yhdystanko vaihtamiseen eri ALFA ROMEO GT-malleissa
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!
Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.
ALFA ROMEO GT (937) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
- 5 parasta vinkkiä, joilla estät auton ruostumisen | AUTODOCin vinkit
- Miten ja miksi tarkistaa öljyt | AUTODOCin vinkit
- Kuinka pestä auto talvella | AUTODOCin vinkit
- Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
ALFA ROMEO GT -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.

SCAN ME