Milloin vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autossa
Osakategorian Öljynsuodatin suositeltu vaihtoväli: 2 year / 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi 4x4, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 3.2 TDCi RWD, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi 4x4, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi, FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi RWD Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy FORD TRANSIT MK7 -merkkiseen autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy autoon Ford Transit Mk7 van – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Öljynsuodatin TRANSIT MK-7 Umpikori -malliin ja muihin FORD-malleihin
Työkalut
Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – Ford Transit Mk7 van. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
Yleispuhdistussuihke
Momenttiavain
13 mm:n hylsy
30 mm:n hylsy
Hylsyavain
Talttapääruuvimeisseli
Suppilo
Öljynvaihtoastia
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: moottoriöljy ja öljynsuodatin – Ford Transit Mk7 van. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihda öljynsuodatin aina, kun vaihdat moottoriöljyn.
  • Ennen kuin ryhdyt töihin, lämmitä moottori öljyn viskositeetin vähentämiseksi.
  • Käytä käsineitä, jotta et joudu kosketuksiin kuuman nesteen kanssa.
  • Varoitus! Sammuta moottori ennen työn aloittamista – Ford Transit Mk7 van.
Suorita vaihto seuraavasti:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Suojaa auton maalipinta ja muoviosat suojapeitteellä.
  3. Vaihe 3
    FORD TRANSIT Öljynsuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä irti öljyn täyttöaukon korkki.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Öljynsuodatin itse FORD TRANSIT -autoon
    Vedä öljyn mittatikku ylös.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Nosta auto nostimella tai aseta se rasvamontun ylle.
    Varoitus!
    Ajoneuvon on oltava vaakasuorassa, mutta jos se on vinossa, tyhjennystulpan tulisi olla alimmassa kohdassa.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Laita tilavuudeltaan vähintään 7-litrainen tyhjennysastia tyhjennysreiän alle.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Öljynsuodatin-osien vaihto FORD TRANSIT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista öljypohjan tyhjennysreiän alue. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  8. Vaihe 8
    FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä tyhjennystulppa irti. Käytä 13 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Valuta käytetty öljy ulos.
    Varoitus!
    Öljy voi olla kuumaa.Odota, kunnes öljy on valunut kokonaan ulos tyhjennysreiän kautta.
  10. Vaihe 10
    FORD TRANSIT Öljynsuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista öljynsuodattimen kansi. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Öljynsuodatin itse FORD TRANSIT -autoon
    Kierrä suodattimen kansi irti yhdessä vanhan suodatinelementin kanssa. Käytä 30 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
    Varoitus!
    Öljy voi olla kuumaa.
  12. Vaihe 12
    FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota öljynsuodatin sen kannesta. Poista öljynsuodattimen kannen vanha O-rengas. Käytä talttapääruuvimeisseliä.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autoon - vinkkejä
    Irrota O-rengas tyhjennystulpasta. Käytä talttapääruuvimeisseliä.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista öljynsuodattimen kansi. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi 2011 -auton Öljynsuodatin - online-opas
    Puhdista tyhjennystulppa. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna tyhjennystulppaan uusi O-rengas.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna öljynsuodattimen kanteen uusi O-rengas.
  18. Vaihe 18
    FORD TRANSIT Öljynsuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Voitele uusi O-rengas pienellä määrällä tuoretta öljyä.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Öljynsuodatin itse FORD TRANSIT -autoon
    Asenna uusi suodatinelementti öljynsuodattimen kanteen.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa FORD TRANSIT -auton Öljynsuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista öljynsuodattimen asennuskohta. Käytä yleispuhdistussuihketta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FORD Transit Mk6 Van (V347, V348) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD TRANSIT MK-7 Umpikori Öljynsuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori Öljynsuodatin vaihtaminen - online-opas
FORD TRANSIT MK-7 Umpikori vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Öljynsuodatin FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.2 TDCi - vaihto nõuanded
    Kuinka kunnostaa vanteet | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Öljynsuodatin Ford Transit Mk7 Van 2.2 TDCi - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos auton ilmastointi ei toimi kunnolla | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FORD TRANSIT MK-7 Umpikori 2.4 TDCi RWD Öljynsuodatin vaihto-opas
    5 yleisintä jarrujen korjausvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Öljynsuodatin Ford Transit Mk7 Van vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC