Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Polo Hatchback (6N1) 55 1.3, VW Polo Hatchback (6N1) 75 1.6, VW Polo Hatchback (6N1) 45 1.0, VW Polo Hatchback (6N1) 64 1.9 D, VW Polo Hatchback (6N1) 55 1.4, VW Polo Hatchback (6N1) 60 1.4, VW Polo Hatchback (6N1) 100 1.4 16V, VW Polo Hatchback (6N1) 60 1.7 SDI, VW Polo Hatchback (6N1) 120 1.6 16V GTI, VW Polo Hatchback (6N1) 64 1.9 SDI, VW Polo Hatchback (6N1) 1.7 SDI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taakse pyöränlaakerit VW POLO 6n1 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa pyöränlaakerit taakse VW Polo 6N1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Pyöränlaakerit Polo Hatchback (6N1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerisarja Polo 6n1 1.4 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Pyöränlaakerisarja
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakeri Polo 6n1 1.4 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Pyöränlaakeri
Kuinka vaihtaa Öljylukko, pyöränlaakeri Polo 6n1 1.4 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Öljylukko, pyöränlaakeri
Työkalut
Vaihto: pyöränlaakerit – VW Polo 6N1. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Yleispuhdistussuihke
Yleisrasva
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 10
Hylsyavain nro 24
Vannehylsy nro 17
Laakerien asennustyökalusarja
3-jalkainen ulosvetäjä
Kiintolenkkiavain
Vasara
Sorkkarauta
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
  • Älä uudelleenkäytä VW Polo 6N1 autosi laakereita.
  • Pyörän navan laakerin vaihto suoritetaan samalla tavalla saman akselin molemmille pyörille.
  • Huom! Kaikki työ VW Polo 6N1 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit VW POLO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kytke seisontajarru päälle kahvasta.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW POLO -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää käsijarruvaijeri. Käytä yhdistelmäavainta nro 10.
  3. Vaihe 3
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 4
    VW POLO Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse VW POLO -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa VW POLO -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. VW Polo 6N1
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit VW POLO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Pyöränlaakerit-osien vaihto VW POLO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista jarrurumpu. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  8. Vaihe 9
    VW POLO -auton Pyöränlaakerit: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Poista pyörännavan mutterin kansi. Käytä sorkkarautaa. Käytä vasaraa.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Pyöränlaakerit VW POLO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota sokkanaula, jolla navan mutteri on kiinni. Käytä sorkkarautaa. Käytä vasaraa.
  10. Vaihe 11
    VW POLO Pyöränlaakerit vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä pyörännavan mutteri irti. Käytä hylsyä nro 24. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse VW POLO -autoon
    Irrota jarrurumpu, joka on asennettu pyörännavan laakeriin.
    Vaihto: pyöränlaakerit – VW Polo 6N1. Vinkki:
    Tarkista jarrurummun kunto. Vaihda tarvittaessa.
  12. Vaihe 13
    VW POLO -auton Pyöränlaakerit: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista pyörännavan laakerin asennuskohta. Käytä yleispuhdistussprayta.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit VW POLO -autoon - vinkkejä
    Irroita pyöränlaakerin kiinnikkeet. Käytä sorkkarautaa.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset VW POLO -auton Pyöränlaakerit-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota pyöränlaakerin sisempi öljytiiviste. Käytä sorkkarautaa.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: VW Polo Hatchback (6N1) 1.0 1996 -auton Pyöränlaakerit - online-opas
    Irroita pyöränlaakerin kiinnikkeet. Käytä sorkkarautaa.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit VW POLO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista pyörännavan laakerin asennuskohta.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa VW POLO -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista pyöränlaakerin sisäkehä jarrurummusta. Käytä 3-jalkaista ulosvetäjää. Käytä laakerien asennustyökalusarjaa.
  18. Vaihe 19
    VW POLO Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista pyöränlaakerin sisäkehä jarrurummusta. Käytä laakerien asennustyökalusarjaa.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse VW POLO -autoon
    Asenna uusi pyöränlaakerin sisäkehä jarrurumpuun. Käytä laakerien asennustyökalusarjaa. Käytä vasaraa.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa VW POLO -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna uusi pyöränlaakerin sisäkehä jarrurumpuun. Käytä laakerien asennustyökalusarjaa. Käytä vasaraa.
  21. Vaihe 22
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit VW POLO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Käsittele sisäkehää ja pyöränlaakeria. Käytä yleisrasvaa.
  22. Vaihe 23
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Pyöränlaakerit-osien vaihto VW POLO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna uusi pyöränlaakeri paikoilleen ja kiinnitä se.
  23. Vaihe 24
    VW POLO -auton Pyöränlaakerit: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Paina pyöränlaakerin sisempi öljytiiviste sisään. Käytä laakerien asennustyökalusarjaa. Käytä vasaraa.
  24. Vaihe 25
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Pyöränlaakerit VW POLO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Asenna uusi pyöränlaakeri paikoilleen ja kiinnitä se.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Polo Hatchback (6N1) Pyöränlaakerit itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Polo Hatchback (6N1) Pyöränlaakerit vaihtaminen - online-opas
VW Polo Hatchback (6N1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pyörän laakeri VW Polo Hatchback (6N1) 1.0 - vaihto nõuanded
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etupyörän laakeri Polo 6n1 1.4 - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos ABS-valo syttyy | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Polo Hatchback (6N1) 75 1.6 Takapyörän laakeri vaihto-opas
    TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit
  • Renkaan laakeri Polo 6n1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit