Milloin vaihtaa Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autossa
Osakategorian Sytytystulppa suositeltu vaihtoväli: 100000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 16V T.SPARK (937.AXA1, 937.AXC1, 937.BXC1), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937BXB1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937AXA1A) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa sytytystulpat ALFA ROMEO 147 (937) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa sytytystulpat Alfa Romeo 147 937-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Sytytystulpat 147 (937) -malliin ja muihin ALFA ROMEO-malleihin
Työkalut
Vaihto: sytytystulpat – Alfa Romeo 147 937. Työkalut, joita saatat tarvita:
Kuumankestävä voitelurasva
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Sytytystulppahylsy nro 16
Torx-kärkihylsy T40
Kiintolenkkiavain
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: sytytystulpat – Alfa Romeo 147 937. AUTODOCin vinkki:
  • Kaikki sytytystulpat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: sytytystulpat – Alfa Romeo 147 937. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Vaihe 3
    ALFA ROMEO 147 Sytytystulpat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa moottorin suojakannen kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T40. Käytä kiintolenkkiavainta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Sytytystulpat itse ALFA ROMEO 147 -autoon
    Irrota öljysäiliön korkki.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita öljynsuodattimen suojus.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita konepelti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: sytytystulpat – Alfa Romeo 147 937. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Sytytystulpat-osien vaihto ALFA ROMEO 147 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna öljynsuodattimen suojus paikoilleen.
  8. Vaihe 8
    ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kiristä öljysäiliön korkki.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota liittimet sytytyspuolista.
  10. Vaihe 10
    ALFA ROMEO 147 Sytytystulpat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita sytytyspuolan kannatin. Käytä Torx-avainta T40. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Sytytystulpat itse ALFA ROMEO 147 -autoon
    Irrota sytytyspuola sytytystulpan reiästä.
  12. Vaihe 12
    ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista sytytystulpan syvennykset liasta, pölystä ja roskista.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autoon - vinkkejä
    Ruuvaa sytytystulpat irti. Käytä sytytystulppahylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat-osien tee se itse -vaihtoon
    Vedä sytytystulpat ulos.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) 2003 -auton Sytytystulpat - online-opas
    Levitä ohut kerros kuumankestävää voitelurasvaa uusien sytytystulppien kierteille.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Sytytystulpat ALFA ROMEO 147 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna uudet sytytystulpat kiinnityskohtiinsa.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa ALFA ROMEO 147 -auton Sytytystulpat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa uudet sytytystulpat paikoilleen ja kiristä ne. Käytä sytytystulppahylsyä nro 16. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 24 Nm vääntömomentilla.
    Vaihto: sytytystulpat – Alfa Romeo 147 937. AUTODOCin vinkki:
    Älä kiinnitä tulppia liian tiukalle. Liiallinen vääntömomentti voi vaurioittaa niiden kierteitä.Ole varovainen käyttäessäsi sytytystulppa-avainta, sen vääränlainen liikerata voi vaurioittaa liittimien kierteitä.
  18. Vaihe 18
    ALFA ROMEO 147 Sytytystulpat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Laita sytytyspuolat sytytystulppien syvennyksiin. Varmista, että kuulet naksahduksen, jotta tiedät, että sytytyspuola on paikoillaan.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat ALFA ROMEO 147 (937) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata ALFA ROMEO 147 (937) Sytytystulpat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
ALFA ROMEO 147 (937) Sytytystulpat vaihtaminen - online-opas
ALFA ROMEO 147 (937) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tulpat ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) - vaihto nõuanded
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Sytytystulppa Alfa Romeo 147 937 1.9 JTDM 8V (937.AXD1A, 937.AXU1A, 937.BXU1A) - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Huolto vinkit - ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,... Tulpat vaihto-opas
    Kuinka poistaa ruoste | AUTODOCin vinkit
  • Sytytystulppa Alfa Romeo 147 937 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä moottoritilassa työskenneltäessä | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille ALFA ROMEO-malleille