Milloin vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autossa
Osakategorian Vesipumppu + jakohihnasarja suositeltu vaihtoväli: 70000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D, VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TD Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Vesipumppu + Jakohihnasarja PASSAT Variant (3A5, 35I) -malliin ja muihin VW-malleihin
Työkalut
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Yleispuhdistussuihke
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Tiivisteaine
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 15
Kuusiokolokärki nro H6.
Hylsyavain nro 7
Hylsyavain nro 10
12-kulmainen hylsy nro 19
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 19
Kiintolenkkiavain
Yleiskäyttöinen hihnapyörän pidin
Moottorin ajoitustyökalusarja
Lukkorengaspihdit
Philips-ruuvimeisseli
Tiivistekaavin
Suppilo
Nestesäiliö
Sorkkarauta
Mikrokuitupyyhe
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Noudata aina osan valmistajan antamia ehtoja, suosituksia ja vaatimuksia.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Ruuvaa auton akun liitäntänapojen kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota akun liitäntänavat.
  3. Vaihe 5
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä jäähdytysnestesäiliön korkki irti.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Irrota ilmansuodattimen kannen klipsit.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Nosta ilmansuodattimen kotelon kansi hieman.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä ilmanjakokotelon kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista ilmanjakokotelo.
  8. Vaihe 10
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Suojaa kaasuläpän runko mikrokuituliinalla, jotta järjestelmään ei pääse pölyä ja likaa.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Avaa ilmansuodattimen kotelon kiinnikkeet. Irroita ilmansuodattimen kotelo.
  10. Vaihe 12
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota ylemmän jakopään kotelon kiinnikkeet.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Kierrä irti ylemmän jakopään kotelon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 14
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota ylempi jakopään kotelo.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Tue pyörät kiiloilla.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  15. Vaihe 17
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1992 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota pyörä.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa lokasuojan reunakaaren kiinnikkeet irti. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  18. Vaihe 21
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota pyörän kaaren suoja.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Puhdista hydraulisen ohjaustehostimen pumpun kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä hydraulisen ohjaustehostimen pumpun kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  21. Vaihe 24
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Löysää kiilahihna.
  22. Vaihe 25
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista kiilahihna.
  23. Vaihe 26
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista laturin kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  24. Vaihe 27
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Löysää laturin kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  25. Vaihe 28
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota moniurahihna.
  26. Vaihe 29
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Puhdista kampiakselin hihnapyörien kiinnike. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  27. Vaihe 30
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä kampiakselin hihnapyörien kiinnike irti. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
  28. Vaihe 31
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Irrota kampiakselin hihnapyörät.
  29. Vaihe 32
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista vesipumpun hihnapyörän kiinnike. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  30. Vaihe 33
    Tee se itse -vaihto: VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1992 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Kierrä vesipumpun hihnapyörän kiinnike irti. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
  31. Vaihe 34
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Poista vesipumpun hihnapyörä.
  32. Vaihe 35
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä irti alemman jakopään kotelon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  33. Vaihe 36
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota alempi jakopään kotelo.
  34. Vaihe 37
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Kierrä kampiakselin hammaspyörä. Käytä 12-kulmaista hylsyä nro 19. Käytä kiintolenkkiavainta.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). Vinkki:
    Männän tulisi olla yläkuolokohdassa (YKK).
  35. Vaihe 38
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Lukitse korkeapaineisen polttoainepumpun hihnapyörä. Käytä moottorin ajoitustyökalusarjaa.
  36. Vaihe 39
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota kampikammion imuletku. Käytä hylsyä nro 7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  37. Vaihe 40
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota kampikammion huohotusletku.
  38. Vaihe 41
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota kampikammion imuletku. Käytä hylsyä nro 7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  39. Vaihe 42
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota kampikammion huohotusletku.
  40. Vaihe 43
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Peitä PCV-venttiilin reikä mikrokuituliinalla, jotta järjestelmän sisään ei pääse likaa ja vieraita osia.
  41. Vaihe 44
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Kierrä irti moottorin venttiilikopan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  42. Vaihe 45
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Poista moottorin venttiilikoppa.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu asennuksen aikana.
  43. Vaihe 46
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Asenna nokka-akselin lukitustyökalu tehtaan merkkien mukaan. Käytä moottorin ajoitustyökalusarjaa.
  44. Vaihe 47
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Tee merkki nokka-akselin hammaspyörään.
  45. Vaihe 48
    Tee se itse -vaihto: VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1992 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Tee merkki jakohihnaan.
  46. Vaihe 49
    Tee merkki korkeapaineiseen polttoainepumppuun.
    Vaihe 50
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tee merkki kampiakselin hammaspyörään.
  47. Vaihe 51
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää jakohihnan kiristinpyörän kiinnikettä. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  48. Vaihe 52
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota jakohihnan kiristinpyörä.
  49. Vaihe 53
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Irrota jakohihna.
  50. Vaihe 54
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää alipainepumpun hihnapyörän kiinnike. Käytä yleiskäyttöistä hihnapyörän pidintä. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kiintolenkkiavainta.
  51. Vaihe 55
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Poista alipainepumpun hihnapyörä.
  52. Vaihe 56
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä hydraulisen ohjaustehostimen pumpun kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  53. Vaihe 57
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota hydraulisen ohjaustehostimen pumppu.
  54. Vaihe 58
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Ota valmiiksi säiliö nesteitä varten esille.
  55. Vaihe 59
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota alemman jäähdytysnesteletkun puristin. Käytä sorkkarautaa.
  56. Vaihe 60
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Irrota alempi jäähdytysnesteputki.
  57. Vaihe 61
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Tyhjennä jäähdytysneste moottorista.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Varo! Jäähdytysneste voi olla hyvin kuumaa.Käytä hanskoja välttääksesi kuumalle nesteelle altistumisen.Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
  58. Vaihe 62
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Kierrä irti vesipumpun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  59. Vaihe 63
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota vesipumppu. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). AUTODOCin vinkki:
    Varo! Jäähdytysneste voi tulla ulos vesipumpun kanavista ja rungosta.
  60. Vaihe 64
    Tee se itse -vaihto: VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1992 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Puhdista vesipumpun kiinnityspaikka. Käytä tiivistekaavinta. Käytä yleispuhdistussprayta.
  61. Vaihe 65
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Käsittele vesipumpun kiinnityspaikka. Käytä tiivistysainetta.
  62. Vaihe 66
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna vesipumpun tiiviste.
  63. Vaihe 67
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna uusi vesipumppu.
  64. Vaihe 68
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Kiristä vesipumpun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä momenttiavainta. Noudata suositeltua kiristysmomenttia.
  65. Vaihe 69
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - helposti seurattavat online-ohjeet
    Käsittele alipainepumpun hihnapyörän asennuspaikkaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  66. Vaihe 70
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Asenna alipainepumpun hihnapyörä.
  67. Vaihe 71
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kiristä alipainepumpun hihnapyörän kiinnike. Käytä yleiskäyttöistä hihnapyörän pidintä. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Noudata suositeltua kiristysmomenttia.
  68. Vaihe 72
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kiinnitä alempi jäähdytysnesteputki.
  69. Vaihe 73
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Kiinnitä alemman jäähdytysnesteletkun puristin.
  70. Vaihe 74
    VW PASSAT Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Asenna hydraulisen ohjaustehostimen pumppu.
  71. Vaihe 75
    Vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja itse VW PASSAT -autoon
    Kiristä hydraulisen ohjaustehostimen pumpun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä momenttiavainta. Noudata suositeltua kiristysmomenttia.
  72. Vaihe 76
    VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista jakohihnan kiristinpyörän kiinnityspaikka. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  73. Vaihe 77
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Käsittele jakohihnan kiristinpyörän kiinnityspaikkaa. Käytä tiivistysainetta.
  74. Vaihe 78
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna jakohihnan kiristinpyörä.
  75. Vaihe 79
    Tee se itse -vaihto: VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1992 -auton Vesipumppu + Jakohihnasarja - online-opas
    Asenna uusi jakohihna tehtaan merkkien mukaan.
    Vaihto: vesipumppu & jakohihnasarja – VW PASSAT Variant (3A5, 35I). AUTODOC suosittelee:
    Ole varovainen, ettet vahingoita jakohihnaa.
  76. Vaihe 80
    Kuinka vaihtaa Vesipumppu + Jakohihnasarja VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Säädä jakohihnan kireys liikuttamalla kiristinpyörää. Käytä lukkorengaspihtejä. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW PASSAT Variant (3A5, 35I) Vesipumppu + Jakohihnasarja itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) Vesipumppu + Jakohihnasarja vaihtaminen - online-opas
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jakohihna ja vesipumppu VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä iskunvaimentimien vaihdossa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jakohihna ja vesipumppu Passat 3a5 1.8 - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos auton ilmastointi ei toimi kunnolla | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 Jakohihna ja vesipumppu vaihto-opas
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • Jakohihna ja vesipumppu Passat 3a5 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tarkistaa käytettyä autoa ostaessa | AUTODOCin vinkit