Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet (169AXG1A, 169AXD1A), FIAT PANDA (169) 1.4 (169AXE1B), FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A), FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet (169.AXC1A), FIAT PANDA (169) 1.1 (169.AXA1A), FIAT PANDA (169) 1.2 4x4 (169.AXB2A), FIAT PANDA (169) 1.2 Natural Power (169.AXB1A) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa ajovaloumpio FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa ajovaloumpio Fiat Panda 169-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. Työkalut, joita saatat tarvita:
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Hylsyavain nro 8
Hylsyavain nro 10
Yhdistelmäavain nro 10
Torx-kärkihylsy T30
Kiintolenkkiavain
Philips-ruuvimeisseli
Maalarinteippi
Jarrukiila
Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihtoprosessi suoritetaan samalla tavalla oikealla ja vasemmalle ajovalolle.
  • Huom! Kaikki työ Fiat Panda 169 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Ajovalot FIAT PANDA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Nosta autoa käyttämällä autonostinta tai aseta se rasvamontun päälle.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa FIAT PANDA -auton Ajovalot – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa lokasuojan reunakaaren kiinnikkeet irti. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Vaihe 4
    FIAT PANDA Ajovalot vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Siirrä osa sivuun.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Ajovalot itse FIAT PANDA -autoon
    Ruuvaa puskurin alakiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T30. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa FIAT PANDA -auton Ajovalot - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa irti jäähdytinsäleikön kiinnike. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Ajovalot FIAT PANDA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota jäähdytinsäleikkö.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Ajovalot-osien vaihto FIAT PANDA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Käytä maalarinteippiä estääksesi auton muoviosien ja maalattujen osien vahingoittumisen.
  8. Vaihe 9
    FIAT PANDA -auton Ajovalot: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa irti puskurin yläkiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 10
    Irrota puskurin sivuklipsit.
    Vaihe 11
    Vapauta puskuri varovaisesti kiinnikkeistä.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
    Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Ajovalot FIAT PANDA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota puskuri.
  10. Vaihe 13
    FIAT PANDA Ajovalot vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota ajovalon polttimoiden liittimet.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Ajovalot itse FIAT PANDA -autoon
    Ruuvaa irti ajovalon kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 10. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 15
    FIAT PANDA -auton Ajovalot: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota ajovalo.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Ajovalot FIAT PANDA -autoon - vinkkejä
    Asenna uusi ajovalo.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. Älä käytä liikaa voimaa asennuksen aikana. Tämä voi vahingoittaa osaa.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset FIAT PANDA -auton Ajovalot-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiristä ajovalon kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 10. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: FIAT PANDA (169) 1.2 (169AXF2A, 169AXF1A) 2017 -auton Ajovalot - online-opas
    Asenna puskuri asennuspaikkaansa.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ajovaloumpio – Fiat Panda 169. Älä käytä liikaa voimaa asennuksen aikana. Tämä voi vahingoittaa osaa.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FIAT Panda II Hatchback (169) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FIAT PANDA (169) Ajovalot itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FIAT PANDA (169) Ajovalot vaihtaminen - online-opas
FIAT PANDA (169) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Umpio FIAT PANDA (169) 1.2 (169AXF2A, 169AXF1A) - vaihto nõuanded
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ajovaloumpio Fiat Panda 169 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) - vaihtovinkit
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FIAT PANDA (169) 1.1 (169.AXA1A) Umpiot vaihto-opas
    Kuinka poistaa ruoste | AUTODOCin vinkit
  • Ajovalo Fiat Panda 169 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka säästää rahaa auton osia ostaessa