FIAT Panda II Hatchback (169) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot FIAT PANDA (169) -autolle

Kuinka korjaat FIAT Panda II Hatchback (169) (09.2003 - ...) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen FIAT PANDA (169) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

FIAT Panda II Hatchback (169) (09.2003 - ...) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

  • PANDA (169) 1.4 Natural Power (169AXHIA) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Fiat Panda 169 2023 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa etupyöränlaakerit FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Panda II Hatchback (169) 1.3 JTD Multijet 4x4 (169AXG1A, 169AXG2A) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa jousijalan tukilaakeri FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • PANDA (169) 2022 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa ajovaloumpio FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • FIAT Panda II Hatchback (169) 1.2 4x4 (169AXF2A, 169AXF1A) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takajarrukengät FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Fiat Panda 169 2021
    Kuinka vaihtaa sytytystulpat FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • PANDA (169) 1.4 Natural Power (169AXHIA) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa eteen koiranluu FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Fiat Panda 169 2023 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC]
  • Panda II Hatchback (169) 1.3 JTD Multijet 4x4 (169AXG1A, 169AXG2A) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa taakse pyöränlaakerit FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • PANDA (169) 2022 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etualatukivarsi FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • FIAT Panda II Hatchback (169) 1.2 4x4 (169AXF2A, 169AXF1A) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet Fiat Panda 169 2021
    Kuinka vaihtaa etu jarrupalat FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa ilmansuodatin FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa etu joustintuet FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa etu joustintuet FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa taka jarrurumpu FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa taka jarrurumpu FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa pyyhkijänsulat FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa pyyhkijänsulat FIAT PANDA 2 (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
FIAT Panda II Hatchback (169) (09.2003 - ...) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

FIAT Panda II Hatchback (169) -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

PANDA (169) kokemuksia Kysy foorumilla
Fiat Panda 169 korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • FIAT PANDA (169) huolto ja korjauksen virheet
    Kuinka tarkistaa moottorin jäähdytystuuletin | AUTODOCIN vinkit
  • Fiat Panda 169 huolto vinkit
    Kuinka poistat naarmut muovisista sisäelementeistä I AUTODOC
  • FIAT Panda II Hatchback (169) korjaus tee se itse - vinkit
    Kuinka päästä eroon pahoista hajuista autosta | AUTODOC
  • FIAT PANDA (169) vinkkejä huolto
    5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FIAT Panda II Hatchback (169) -mallille.

Tekniset tiedot FIAT Panda II Hatchback (169)
  • Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 1.1, 1.2, 1.2 4x4, 1.2 LPG, 1.2 Natural Power, 1.3 D Multijet, 1.3 D Multijet 4x4, 1.3 JTD Multijet 4x4, 1.4, 1.4 Natural Power
  • Maksimiteho [kW] 74
  • Minimiteho [kW] 40
  • Maksimiteho [hv] 100
  • Minimiteho [hv] 54
  • Sylintereitä enint. 4
  • Sylintereitä väh. 4
  • Sylinteritilavuus (cc) maks. 1368
  • Sylinteritilavuus (cc) min. 1108
  • Moottorin iskutilavuus maks. 1.4
  • Moottorin iskutilavuus min. 1.1
  • Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
  • Vetotapa Etuveto, Neliveto
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja