Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
MAZDA 3 (BK) 1.6, MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu-alatukivarsi MAZDA 3 BK -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Vaihto: etummainen alatukivarsi – Mazda 3 BK. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 12
Hylsyavain nro 14
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 16
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Pallonivelen ulosvedin
Kuminuija
Sorkkarauta
Vasara
Meisti
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi 3 Sedan (BK) -malliin ja muihin MAZDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus Mazda 3 Sedan 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, pyöränripustus
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus MAZDA 3 (BK) 1.6 -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK) 1.6
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6 -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6
Kuinka vaihtaa Tukitanko Mazda 3 Sedan 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukitanko
Kuinka vaihtaa Tukitanko MAZDA 3 (BK) 1.6 -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK) 1.6
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tukitanko MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6 -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6
Kuinka vaihtaa Tukivarsi, pyöräntuenta Mazda 3 Sedan 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi, pyöräntuenta
Kuinka vaihtaa Tukivarsi, pyöräntuenta MAZDA 3 (BK) 1.6 -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK) 1.6
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tukivarsi, pyöräntuenta MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6 -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Mazda 3 Sedan 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta MAZDA 3 (BK) 1.6 -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK) 1.6
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6 -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK) 1.6
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Mazda 3 BK. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Huom! Kaikki työ Mazda 3 BK -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata MAZDA 3 Sedan (BK) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MAZDA 3 Sedan (BK) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
MAZDA 3 Sedan (BK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi MAZDA 3 Sedan (BK) 2.0 - vaihto nõuanded
    Miksi jarrusi vinkuvat? | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Tukivarsi Mazda 3 Sedan 1.6 - vaihtovinkit
    Mitä tarkistaa käytettyä autoa ostaessa | AUTODOCin vinkit