Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.6, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.4 16V, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 20V T, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 SDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 20V T 4, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.6 16 V, SEAT Leon Hatchback (1M1) 2.8 Cupra 4, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 T Cupra R, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 T Cupra R, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI Syncro, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.9 TDI, SEAT Leon Hatchback (1M1) 2.8, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.6, SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 20V Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi SEAT LEON 1M1 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi Seat Leon 1M1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi Leon Hatchback (1M1) -malliin ja muihin SEAT-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Seat Leon 1m1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Seat Leon 1m1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus Seat Leon 1m1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Seat Leon 1M1. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Keraaminen tahna
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Pallonivelen ulosvedin
Kuminuija
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Seat Leon 1M1. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Seat Leon 1M1. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi SEAT LEON -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää pyöränpultteja. Käytä vannehylsyä nro 17. Käytä kierreleuan väännintä.
  2. Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa SEAT LEON -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Nosta autoa.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Seat Leon 1M1. Vinkki:
    Jos käytät tunkkia, varmista, että se on tasaisella alustalla, jolla ei ole lainkaan epätasaisuuksia.Varmista, että tuet auton lisäksi autopukeilla.
  3. Vaihe 4
    SEAT LEON Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Alatukivarsi itse SEAT LEON -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa SEAT LEON -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista tukivarren kiinnitykset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi SEAT LEON -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka yhdistävät kallistuksenvakaajan tangon kolmiotukivarteen. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto SEAT LEON -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota kiinnityspultti.
  8. Vaihe 9
    SEAT LEON -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä kiinnike irti, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä yhdistelmäavainta nro 19.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi SEAT LEON -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Kierrä irti tukivarren etukiinnike. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 11
    SEAT LEON Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä irti tukivarren takakiinnike. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse SEAT LEON -autoon
    Irrota kiinnitysruuvit.
  12. Vaihe 13
    SEAT LEON -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota kiinnitysmutteri.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi SEAT LEON -autoon - vinkkejä
    Irrota pallonivel olka-akselista. Käytä pallonivelen ulosvedintä. Käytä sorkkarautaa.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset SEAT LEON -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 20V T 2005 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Puhdista jousituksen tukivarren asennuskohdat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi SEAT LEON -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna uusi tukivarsi. Käytä kuminuijaa.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa SEAT LEON -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna kiinnityspultit.
  18. Vaihe 19
    SEAT LEON Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kiinnitä pallonivel olka-akseliin.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Alatukivarsi itse SEAT LEON -autoon
    Asenna kiinnitysmutteri.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa SEAT LEON -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tue olka-akseli. Käytä vaihteistonostinta.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Seat Leon 1M1. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Kiristääksesi kiinnikkeet oikein, sinun on tunkattava jousituksen osat ylös niiden työasentoon.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata SEAT Leon Hatchback (1M1) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
SEAT Leon Hatchback (1M1) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
SEAT Leon Hatchback (1M1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.8 20V T - vaihto nõuanded
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Seat Leon 1m1 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - SEAT Leon Hatchback (1M1) 1.6 16 V Reaktiotanko vaihto-opas
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Seat Leon 1m1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille SEAT-malleille