Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.6, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2.0 SDI, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.9 TDI, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.9 TDI, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2.0 EcoFuel, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2.0 TDI, VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.9 TDI 4motion Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi / etutukivarsi VW CADDY 3 (2KB)-merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi VW Caddy 3 Kombi-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW Caddy 3 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta VW Caddy 3 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus VW Caddy 3 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Caddy 3 Kombi. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 18
Kuparitahna
Momenttiavain
Vannehylsy nro 17
Pallonivelen ulosvedin
Sorkkarauta
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Caddy 3 Kombi. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Joidenkin autojen erillisjousituksen alatukivartta vaihdettaessa lisälämmittimen ulostuloputkisto on irrotettava.
  • Huom! Kaikki työ VW Caddy 3 Kombi -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW CADDY -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW CADDY -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW CADDY Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW CADDY -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Caddy 3 Kombi. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW CADDY -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Irrota alempi äänieristys.
    Huomio!
    Joissain autoissa ei ole alempaa äänieristystä.
    Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW CADDY -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Käsittele kaikki tukivarren jouset. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Caddy 3 Kombi. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.Käytä suojalaseja.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW CADDY -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnitysmutteri. Käytä yhdistelmäavainta nro 18.
  8. Vaihe 9
    VW CADDY -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää kiinnitys mutteria, ja irroita varsi olka-akselista pallonivelen irroitustyökalua käyttäen. Käytä tarvittaessa sorkkarautaa.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi VW CADDY -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18 tai lenkkiavainta nro 18.
  10. Vaihe 11
    VW CADDY Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita takatukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 16, nro 18.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW CADDY -autoon
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  12. Vaihe 13
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 14
    VW CADDY -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen. Syötä pallonivel olka-akseliin ja kiinnitä se uudella mutterilla.
    AUTODOC suosittelee:
    Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW CADDY -autoon - vinkkejä
    Asenna tukivarren etukiinnikkeet. Älä kiristä sitä.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset VW CADDY -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna tukivarren takakiinnikkeet.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2.0 EcoFuel - vaihto nõuanded
    Kuinka pestä auto talvella | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi VW Caddy 3 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Caddy III Farmari (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.6 TDI Reaktiotanko vaihto-opas
    5 vinkkiä uusille kuljettajille | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret VW Caddy 3 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit