Milloin vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA -autossa
Osakategorian Jarrurumpu suositeltu vaihtoväli: 100000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FIAT PANDA (169) 1.2 LPG (169.AXB1A), FIAT PANDA (169) 1.2 (169AXF2A, 169AXF1A), FIAT PANDA (169) 1.4 Natural Power (169AXHIA), FIAT PANDA (169) 1.1 (169.AXA1A), FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet (169.AXC1A), FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A), FIAT PANDA (169) 1.2 4x4 (169.AXB2A), FIAT PANDA (169) 1.2 Natural Power (169.AXB1A), FIAT PANDA (169) 1.3 D Multijet (169AXG1A, 169AXD1A) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taka jarrurumpu FIAT PANDA (169) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrurumpu Fiat Panda 169-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrurumpu PANDA (169) -malliin ja muihin FIAT-malleihin
Työkalut
Vaihto: jarrurumpu – Fiat Panda 169. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Hylsyavain nro 10
Hylsyavain nro 12
Yhdistelmäavain nro 10
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Jarrukiila
Vaihto: jarrurumpu – Fiat Panda 169. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrurummut Fiat Panda 169-malliin aina pareittain osien kunnosta huolimatta. Se takaa jarrutuksen tasaisuuden.
  • Vaihtotoimenpide on identtinen samalla akselilla olevien oikean ja vasemman jarrurumpujen suhteen.
  • Muista vaihtaa myös jarrukengät, kun vaihdat jarrurummut.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrurumpu – Fiat Panda 169. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa FIAT PANDA -auton Jarrurumpu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 4
    FIAT PANDA Jarrurumpu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Jarrurumpu itse FIAT PANDA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Fiat Panda 169
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa FIAT PANDA -auton Jarrurumpu - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista jarrurummun kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrurumpu-osien vaihto FIAT PANDA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jarrurummun kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 12. Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. Vaihe 9
    FIAT PANDA -auton Jarrurumpu: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Poista alemman keskikonsolin suojakansi. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrurumpu FIAT PANDA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Ruuvaa irti alemman keskikonsolin etukiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 11
    FIAT PANDA Jarrurumpu vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista alempi keskikonsoli.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Jarrurumpu itse FIAT PANDA -autoon
    Löysää käsijarruvaijeri. Käytä yhdistelmäavainta nro 10.
  12. Vaihe 13
    PANDA (169) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A) 2014 -auton Jarrurumpu: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita jarrurumpu.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA (169) 2015 -autoon - vinkkejä
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa. Käsittele kontaktipinta. Käytä kuparitahnaa.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset FIAT PANDA -auton Jarrurumpu-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna jarrurumpu.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: FIAT PANDA (169) 1.2 (169AXF2A, 169AXF1A) 2017 -auton Jarrurumpu - online-opas
    Säädä käsijarruvaijerin kireys. Käytä yhdistelmäavainta nro 10.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita jarrurumpu.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa FIAT PANDA -auton Jarrurumpu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Siirrä käsijarrukengät rumpua vasten. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FIAT PANDA (169) Jarrurumpu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FIAT PANDA (169) Jarrurumpu vaihtaminen - online-opas
FIAT PANDA (169) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrurumpu FIAT PANDA (169) 1.2 (169AXF2A, 169AXF1A) - vaihto nõuanded
    3 asiaa, jotka on hyvä tietää ennen kesärenkaiden ostamista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jarrurumpu Fiat Panda 169 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) - vaihtovinkit
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FIAT PANDA (169) 1.1 (169.AXA1A) Jarrurumpu vaihto-opas
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Jarrurumpu Fiat Panda 169 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit