Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
Ruuvaa kiinni kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan tangon kolmiotukivarteen. Käytä yhdistelmäavainta nro 12. Käytä hylsyä nro 12. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 69
Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
Vaihe 70
Kiristä kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä hylsyä nro 12. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 18 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 71
Kiristä alemmat kiinnittimet, jotka yhdistävät iskunvaimentimen olka-akseliin. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 17. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 48 Nm vääntömomentilla.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
CITROËN C1 (PM_, PN_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
5 yleisintä syytä, miksi jousitus kolisee | AUTODOCin vinkit
5 yleisintä syytä, miksi autosi vinkuu | AUTODOCin vinkit
Kuinka kiillottaa renkaat | AUTODOCin vinkit
Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
CITROËN C1 -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat