Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 16V

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etujousi FORD FIESTA 5 (MK6) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 13
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 19
Hylsyavain nro 32
Kuusiokolokärki nro H6.
Torx-kärkihylsy T50
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Iskunvaimentimen hylsy
Vasara
Kierreleuan väännin
Meisti
Kuminuija
Sorkkarauta
Hydraulinen kierrejousipuristin
Vaihteistonostin
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Kaikki vaihdettavat osat – Jousi Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) -malliin ja muihin FORD-malleihin
Kuinka vaihtaa Jousi (auton jousitus) Ford Fiesta V jh jd 1.4 TDCi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jousi (auton jousitus)
Kuinka vaihtaa Jousi (auton jousitus) FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 16V -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 16V
Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Ammattilaiset suosittelevat:
  • Molemmat etujousituksen kierrejouset täytyy vaihtaa samaan aikaan.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla etujousituksen vasemmalle ja oikealle kierrejouselle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Kuinka vaihtaa Jousi Ford Fiesta V jh jd 2001 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Avaa konepelti.
  2. Kuinka vaihtaa FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi 2002 -auton Jousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Ford Fiesta V jh jd 1.4 16V 2003 Jousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Puhdista iskunvaimentimen ylätuen kiinnikkeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  4. Vaihtaa Jousi itse FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.25 16V 2004 -autoon
    Vaihe 4
    Löysää joustintuen kiinnityksen ylempää kiinnikettä.Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  5. Kuinka poistaa FORD FIESTA ST150 2.0 2005 -auton Jousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Tue pyörät kiiloilla.
  6. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2006 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 19.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousi-osien vaihto Ford Fiesta V jh jd 1.6 16V 2007 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  8. FORD FIESTA 2008 -auton Jousi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousi Ford Fiesta V jh jd 2009 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Irrota pyörä.
  10. FORD FIESTA 1.4 TDCi Jousi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  11. Vaihtaa Jousi itse Ford Fiesta V jh jd 2001 1.4 TDCi -autoon
    Vaihe 11
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä hylsyä nro 17.Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) ST150 2.0 2002 -auton Jousi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.
  13. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2003 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Irrota jarruletkun kiinnitysklipsi.Käytä sorkkarautaa.
  14. Vaiheittaiset suositukset Ford Fiesta V jh jd 2004 ST150 2.0 -auton Jousi-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Irrota jarruletku iskunvaimentimesta.
  15. Tee se itse -vaihto: FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.3 2005 -auton Jousi - online-opas
    Vaihe 15
    Puhdista kiinnikkeet, jotka yhdistävät joustintuen ohjausniveleen.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  16. Kuinka vaihtaa Jousi Ford Fiesta V jh jd 2001 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 16
    Irrota alempi kiinnike, joka yhdistää joustintuen ohjausniveleen.Käytä hylsyä nro 15.Käytä kierreleuan väännintä.
  17. Kuinka vaihtaa FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi 2002 -auton Jousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 17
    Irrota kiinnityspultti.
  18. Ford Fiesta V jh jd 1.4 16V 2003 Jousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 18
    Puhdista vetoakselin kiinnike.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  19. Vaihtaa Jousi itse FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.25 16V 2004 -autoon
    Vaihe 19
    Löysää vetoakselin mutteri.Käytä hylsyä nro 32.Käytä kierreleuan väännintä.
  20. Kuinka poistaa FORD FIESTA ST150 2.0 2005 -auton Jousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 20
    Irrota kiinnitysmutteri.Käytä hylsyä nro 32.
  21. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2006 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 21
    Puhdista kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  22. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousi-osien vaihto Ford Fiesta V jh jd 1.6 16V 2007 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 22
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista.Käytä hylsyä nro 15.Käytä Torx-avainta T50.Käytä kiintolenkkiavainta.
  23. FORD FIESTA 2008 -auton Jousi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 23
    Irrota kiinnityspultti.
  24. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousi Ford Fiesta V jh jd 2009 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 24
    Irroita vetoakseli.Käytä meistiä.Käytä vasaraa.
  25. FORD FIESTA 1.4 TDCi Jousi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 25
    Irroita alempi tukivarsi olka-akselista.
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Vinkki:
    Varmista, että vetoakseli on kuormitettuna (kun autoa on nostettu tunkilla).
  26. Vaihtaa Jousi itse Ford Fiesta V jh jd 2001 1.4 TDCi -autoon
    Vaihe 26
    Tue olka-akseli.Käytä vaihteistonostinta.
  27. Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) ST150 2.0 2002 -auton Jousi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 27
    Vapauta alempi kiinnike, joka yhdistää joustintuen ohjausniveleen.Käytä tähän tarkoitettua hylsyä irrottaaksesi iskunvaimentimen.
  28. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2003 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 28
    Irroita olkaakseli iskunvaimentimesta.Käytä vasaraa.
  29. Vaiheittaiset suositukset Ford Fiesta V jh jd 2004 ST150 2.0 -auton Jousi-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 29
    Irroita iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnike.
    AUTODOC suosittelee:
    Ford Fiesta V JH JD – Vammojen välttämiseksi pidä joustintukea kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti.
  30. Tee se itse -vaihto: FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.3 2005 -auton Jousi - online-opas
    Vaihe 30
    Irroita joustintuki.
  31. Kuinka vaihtaa Jousi Ford Fiesta V jh jd 2001 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 31
    Aseta iskunvaimentimen jousi jousenpuristimeen.
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
  32. Kuinka vaihtaa FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi 2002 -auton Jousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 32
    Purista jousi.
  33. Ford Fiesta V jh jd 1.4 16V 2003 Jousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 33
    Käsittele jousijalka.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  34. Vaihtaa Jousi itse FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.25 16V 2004 -autoon
    Vaihe 34
    Irroita joustintuen kiertokangen mutteri.Käytä kuusiokoloavainta nro H6.Käytä hylsyä nro 17.Käytä kiintolenkkiavainta.
  35. Kuinka poistaa FORD FIESTA ST150 2.0 2005 -auton Jousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 35
    Irroita iskunvaimentimen yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Tarkista huolellisesti iskunvaimentimen kiinnitys, suojakumi ja pohjaanlyöntikumi. Vaihda ne tarvittaessa.
  36. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2006 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 36
    Vapauta kierrejousi.
  37. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousi-osien vaihto Ford Fiesta V jh jd 1.6 16V 2007 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 37
    Irroita jousi.
  38. FORD FIESTA 2008 -auton Jousi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 38
    Aseta jousi iskunvaimentimeen.
  39. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousi Ford Fiesta V jh jd 2009 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 39
    Purista jousi.
  40. FORD FIESTA 1.4 TDCi Jousi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 40
    Asenna yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi uuteen iskunvaimentimeen.
  41. Vaihtaa Jousi itse Ford Fiesta V jh jd 2001 1.4 TDCi -autoon
    Vaihe 41
    Kiristä iskunvaimentimen männänvarren mutteri.Käytä hylsyä nro 19.Käytä kuusiokoloavainta nro H6.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Tarkista, että jousi on asetettu oikein. Se ei saa olla väärässä asennossa.
  42. Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) ST150 2.0 2002 -auton Jousi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 42
    Lopeta jousen painaminen.
  43. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2003 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 43
    Poista asennettu joustintuki.
  44. Vaiheittaiset suositukset Ford Fiesta V jh jd 2004 ST150 2.0 -auton Jousi-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 44
    Asenna iskunvaimennin pyöränkoteloon.
  45. Tee se itse -vaihto: FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.3 2005 -auton Jousi - online-opas
    Vaihe 45
    Kiinnitä iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnikkeet.Älä kiristä sitä.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä joustintukea kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit kiinni. Ford Fiesta V JH JD
  46. Kuinka vaihtaa Jousi Ford Fiesta V jh jd 2001 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 46
    Käsittele ohjausnivelessä oleva joustintuen asennuspaikka.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  47. Kuinka vaihtaa FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi 2002 -auton Jousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 47
    Kiinnitä iskunvaimentimen jousi olka-akseliin.
  48. Ford Fiesta V jh jd 1.4 16V 2003 Jousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 48
    Asenna kiinnityspultti.
  49. Vaihtaa Jousi itse FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.25 16V 2004 -autoon
    Vaihe 49
    Ruuvaa kiinnike kiinni, joka yhdistää iskunvaimentimen ja olka-akselin.Käytä hylsyä nro 15.Käytä kiintolenkkiavainta.
  50. Kuinka poistaa FORD FIESTA ST150 2.0 2005 -auton Jousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 50
    Puhdista vetoakselin CV-nivelen urat.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  51. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2006 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 51
    Kytke vetoakseli pyörännapaan.
  52. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousi-osien vaihto Ford Fiesta V jh jd 1.6 16V 2007 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 52
    Irroita olka-akselin alapuolella oleva tuki.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Laske vaihteistonostin tasaisesti, ilman nykäyksiä, jotta komponentit ja mekanismit eivät vaurioidu.
  53. FORD FIESTA 2008 -auton Jousi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 53
    Kiinnitä alatukivarsi olka-akseliin.
  54. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousi Ford Fiesta V jh jd 2009 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 54
    Asenna kiinnityspultti.
  55. FORD FIESTA 1.4 TDCi Jousi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 55
    Ruuvaa kiinnikkeet kiinni palloniveleen.Käytä hylsyä nro 15.Käytä Torx-avainta T50.Käytä kiintolenkkiavainta.
  56. Vaihtaa Jousi itse Ford Fiesta V jh jd 2001 1.4 TDCi -autoon
    Vaihe 56
    Kiinnitä jarruletku joustintukeen.
  57. Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) ST150 2.0 2002 -auton Jousi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 57
    Asenna jarruletkun kiinnitysklipsi.Käytä kuminuijaa.
  58. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2003 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 58
    Asenna kallistuksenvakaajan yhdystanko paikoilleen.
  59. Vaiheittaiset suositukset Ford Fiesta V jh jd 2004 ST150 2.0 -auton Jousi-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 59
    Kiristä vakaajan yhdystangon kiinnike.Käytä hylsyä nro 17.Käytä kiintolenkkiavainta.
  60. Tee se itse -vaihto: FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.3 2005 -auton Jousi - online-opas
    Vaihe 60
    Asenna kiinnitysmutteri.
  61. Kuinka vaihtaa Jousi Ford Fiesta V jh jd 2001 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 61
    Kiristä vetoakselin mutteri.Käytä hylsyä nro 32.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 155 Nm vääntömomentilla.
  62. Kuinka vaihtaa FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi 2002 -auton Jousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 62
    Kiristä alemmat kiinnittimet, jotka yhdistävät iskunvaimentimen olka-akseliin.Käytä hylsyä nro 15.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 85 Nm vääntömomentilla.
  63. Ford Fiesta V jh jd 1.4 16V 2003 Jousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 63
    Kiristä pallonivelen kiinnikkeet.Käytä hylsyä nro 15.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 50 Nm vääntömomentilla.
  64. Vaihtaa Jousi itse FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.25 16V 2004 -autoon
    Vaihe 64
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä hylsyä nro 17.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 55 Nm vääntömomentilla.
  65. Kuinka poistaa FORD FIESTA ST150 2.0 2005 -auton Jousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 65
    Käsittele iskunvaimentimen kiinnikkeet.Käytä kuparitahnaa.
  66. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2006 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 66
    Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta.Käytä kuparitahnaa.
  67. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousi-osien vaihto Ford Fiesta V jh jd 1.6 16V 2007 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 67
    Puhdista jarrulevyn pinta.Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  68. FORD FIESTA 2008 -auton Jousi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 68
    Asenna pyörä.
    Vaihto: jousi – Ford Fiesta V JH JD. Vinkki:
    Jotta vältät loukkaantumiset, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat kiinnityspultteja.
  69. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousi Ford Fiesta V jh jd 2009 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 69
    Ruuvaa pyöränpultit kiinni.Käytä vannehylsyä nro 19.
  70. FORD FIESTA 1.4 TDCi Jousi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 70
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.Käytä vannehylsyä nro 19.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 120 Nm vääntömomentilla.
  71. Vaihtaa Jousi itse Ford Fiesta V jh jd 2001 1.4 TDCi -autoon
    Vaihe 71
    Poista tunkit ja kiilat.
  72. Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) ST150 2.0 2002 -auton Jousi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 72
    Kiristä iskunvaimentimen laakerin yläosan kiinnikkeet.Käytä hylsyä nro 13.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 40 Nm vääntömomentilla.
  73. Kuinka vaihtaa Jousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 2003 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 73
    Käsittele joustintuen kiinnityksen kiinnikkeet.Käytä kuparitahnaa.
    Vaihe 74
    Ota suojapeite pois.
  74. Vaiheittaiset suositukset Ford Fiesta V jh jd 2004 ST150 2.0 -auton Jousi-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 75
    Sulje konepelti.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) Jousi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) Jousi vaihtaminen - online-opas
FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Kierrejousi FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.3 - vaihto nõuanded
    5 merkkiä iskunvaimentimen kulumisesta | AUTODOC
  • Vaihtaa Etujouset ja takajouset Ford Fiesta V jh jd 1.4 TDCi - vaihtovinkit
    Näin valitset autoosi sopivan kojelautakameran | AUTODOC
  • Huolto vinkit - FORD Fiesta Mk5 Hatchback (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 16V Jouset vaihto-opas
    Asioita, joita ei koskaan tulisi tehdä manuaalivaihteistolla | AUTODOCin vinkit
  • Kierrejousi Ford Fiesta V jh jd vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä eroa on moottoriöljytyyppien välillä? Luokittelu, merkinnät | AUTODOC

FORD FIESTA -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat

FORD-mallien ohjekirjat