Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 8
Löysää kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä yhdistelmäavainta nro 24. Käytä Torx-avainta T40. Käytä kiintolenkkiavainta.
Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet. Käytä sorkkarautaa.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 85 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Asenna kiinnitysmutteri.
Vaihe 15
Kiristä kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä yhdistelmäavainta nro 24. Käytä Torx-avainta T40. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 205 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 16
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Vaihe 17
Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta. Käytä kuparitahnaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
PEUGEOT 407 (6D_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit
Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
Miten kiillottaa auto | AUTODOCin vinkit
PEUGEOT 407 -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat