Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 8
Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet.
Vaihe 12
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 65 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 65 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Vaihe 15
Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta. Käytä korkean lämpötilan keraamista rasvaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
PEUGEOT 406 (8B) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
Mitä tehdä, jos autosi lämmitin ei toimi | AUTODOCin vinkit
TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit
Mitä tehdä, jos TPMS-valo palaa | AUTODOCin vinkit
PEUGEOT 406 -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat