Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä yhdistelmäavainta nro 17.
Vaihe 8
Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 12
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 74 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 74 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Vaihe 15
Käsittele jarrulevyn ja pyörän vanteen kosketuspinta. Käytä kuparitahnaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
TOYOTA PRIUS Viistoperä (NHW20_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Mitä tehdä, jos auton konepelti ei aukea | AUTODOCin vinkit
Käynnistysmoottorin tarkistus ilman sen poistamista | AUTODOCin vinkit
Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
TOYOTA PRIUS -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat