Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW GOLF VI (5K1) 1.6 MultiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.4, VW GOLF VI (5K1) 1.6, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.6 BiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.8 TSI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takalatukivarsi VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa takajousituksen alempi pitkittäinen tukivarsi VW Golf 6-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi GOLF VI (5K1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: takajousituksen alempi pitkittäinen tukivarsi – VW Golf 6. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 16
XZN-hylsy nro 6
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Meisti
Vasara
Kierreleuan väännin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: takajousituksen alempi pitkittäinen tukivarsi – VW Golf 6. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: takajousituksen alempi pitkittäinen tukivarsi – VW Golf 6. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: takajousituksen alempi pitkittäinen tukivarsi – VW Golf 6. AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW GOLF -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW GOLF -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista tukivarren kiinnitykset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  8. Vaihe 8
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita kallistuksenvakaajan poikittaiset kiinnikkeet yhdystangosta. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi VW GOLF -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota käsijarruvaijerin tukirengas. Käytä meistiä. Käytä vasaraa.
  10. Vaihe 10
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota kannake, joka yhdistää käsijarruvaijerin reaktiotankoon.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää tukivarren takana olevaan olka-akseliin. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  12. Vaihe 12
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota kiinnike, joka yhdistää reaktiotangon auton koriin. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - vinkkejä
    Irroita tukivarsi.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VW GOLF -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita kiinnikkeen kiinnitykset tukivarresta. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 2010 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irroita kiinnike tukivarresta.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kiinnitä uusi jousituksen reaktiotanko kannakkeeseen. Käytä hylsyä nro 18. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 90 Nm vääntömomentilla.+90°
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Varmista, että käytät uusia kiinnikkeitä.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
VW GOLF VI (5K1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI - vaihto nõuanded
    Kuinka kiillottaa vanha moottorikoppa kiiltäväksi | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Golf 6 1.6 TDI - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä autonpesussa | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI Reaktiotanko vaihto-opas
    6 parasta tuotetta autosi parantamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Golf 6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Miksi jarrusi vinkuvat? | AUTODOCIN vinkit