Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW GOLF VI (5K1) 1.6 MultiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.4, VW GOLF VI (5K1) 1.6, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.6 BiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.8 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.5 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takalatukivarsi VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi VW Golf 6-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi GOLF VI (5K1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Työkalut
Vaihto: takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi – VW Golf 6. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi – VW Golf 6. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi – VW Golf 6. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi – VW Golf 6. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW GOLF -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista tukivarren kiinnitykset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW GOLF -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää tukivarren takana olevaan olka-akseliin. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. Vaihe 8
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota pakokaasujärjestelmän kiinnike.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi VW GOLF -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Tee merkki poikkipalkkiin ja camber-kulman säätöpulttiin.
  10. Vaihe 10
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita tukivarren kiinnikkeet akselista. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
  12. Vaihe 12
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota kiinnityspultti.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - vinkkejä
    Madalla vaihteistonostinta 10–15 cm.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: takajousituksen alempi poikittainen tukivarsi – VW Golf 6. Laske vaihteistonostin tasaisesti, ilman nykäyksiä, jotta komponentit ja mekanismit eivät vaurioidu.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VW GOLF -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita jousi.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 2010 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna uusi jousituksen tukivarsi paikoilleen.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat VW Golf VI Hatchback (5K1) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
VW GOLF VI (5K1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI - vaihto nõuanded
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Golf 6 1.6 TDI - vaihtovinkit
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Huolto vinkit - VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI Reaktiotanko vaihto-opas
    Kuinka kiillottaa renkaat | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Golf 6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos ABS-valo syttyy | AUTODOCin vinkit